מכות במקדולנדס

שלושה צעירים, נעצרו במעורבות בקטטה אלימה אשר התרחשה בסניף של 'מקדולנדס', במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון לפני כשלושה שבועות (25.1.20)
ציון חן |

מחקירת הקטטה עולה כי אחד מהשלושה הדליק סיגריה ועישן במתחם בו הדבר אסור. אחד מהעובדים ניגש אל הבחור וביקש ממנו לכבות את הסיגריה, אך הוא לא ציפה שתגובתו של המעשן תהיה אלימה. "אותו בחור התחיל להגיד לו 'מי אתה? מה אתה? בוא צא החוצה…' ומפה התגלגל כל האירוע הזה", הסבירה המשטרה בביהמש.

"האירוע המתגלגל" כלל דחיפות הדדיות וזריקות של חפצים של מגשים שעפו מצד לצד וכן כסאות ופח זבל. בין השאר, אחד מהשלושה אף התיז גז מדמיע על עובדי המקדולנדס. לטענת השלושה הסרטון שרץ ברשת בשבועות האחרונים, מראה רק חלק מהאירוע, והוא לא משקף הכל. לדבריהם מדובר בקטטה הדדית, על כן גם עובדי המקדולנדס היו צריכים להיעצר.

השופטת אפרת פינק, סגנית הנשיאה בשלום פתח תקווה, אליה הובאו השלושה להארכת מעצרם צפתה בסרטון של הקטטה שהוצג לה ע"י המשטרה וקבעה "המעורבות של השלושה היא מרכזית באירוע זה, ולא ניתן להשוות בין מעורבותם ומעורבות האחרים אשר עמדו מנגד", והאריכה את מעצרם בשלב זה בשלושה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות