תביעה: חולת סרטן לשעבר נזקקת לתרומת ביציות בחו"ל כי בביה"ח לא הסבירו לה הסכנות של הטיפול במחלה הממארת

הרופאים לא הציעו לאישה שחלתה בסרטן לשאוב ביציות ונטעו בה תקוות, שהיא תוכל ללדת בעתיד לאחר מספר טיפולי פוריות שעברה ובדיעבד התברר לה, שהיא תוכל להביא ילדים לעולם, רק באמצעות תרומת ביציות
רונן לוי |
פורטל עורכי דין

באחרונה הגישה האישה באמצעות עורכת הדין אביטל פז, תביעה כנגד  בית החולים. מהתביעה שהוגשה בבית משפט, עלה כי לפני מספר שנים, אושפזה האשה בביה״ח לצורך  טיפולים כימותרפיים וקרינתיים למיגור המחלה הממארת שאכן הביאו להחלמתה המלאה.

הרופא לא הסביר לתובעת ולא הציע לה, לפני תחילת הטיפולים במחלה הממארת בשלב כלשהו אחרי תחילתם, פעולות לשימור הפוריות, כגון: שימור שחלה, שימור ביציות ושימור עוברים. עורכת דין אביטל פז בתביעה הוסיפה: "על פי התיק הרפואי מביה״ח אפשרויות אלו לא נידונו כלל ולא הוסברו לתובעת".

האישה סברה שמצבה תקין ולאחר שהתחתנה היא ובעלה ניסו להרות אך ללא הצלחה. בעיה בפוריות על רקע רזרבה שחלתית נמוכה

בשל הטיפולים במחלה הממארת ולמרות כל הבטחות הרופאים אובחנה האישה כסובלת מבעיה בפוריות על רקע רזרבה שחלתית נמוכה שנבעה מהטיפולים שעברה בעקבותמחלת הסרטן ממנה החלימה, התובעת שנדהמה לשמוע על כך, פנתה ליעוץ אצל מספר רופאים שאכן הבהירו לה שסיכוייה להרות נמוכים. לאור המלצת רופאיה ולאור מצבה הרפואי שנוצר עקב מחדליהם המתמשכים של רופאי הנתבעים, עליה לפנות להליכי תרומת ביצית בחו״ל.

עו"ד אביטל פז

עו"ד אביטל פז מומחית בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בכל תחומי הרפואה כולל בהריון , בלידה, באבחון מחלה, בניתוחים, באונקולוגיה ועוד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות