חברת מועצה הותקפה בתום ישיבת המועצה בקרית מוצקין

אתמול בשעות הערב, הותקפה מרינה קריין-רחמימוב, חברת מועצת קרית מוצקין, מסיעת רוח חדשה במוצקין, הותקפה על-ידי המון שקילל אותה בקריאות גנאי
אייל חן |

האלימות לא פוסחת גם על ישיבות המועצה. אתמול בשעות הערב, הותקפה מרינה קריין-רחמימוב, חברת מועצת קרית מוצקין, מסיעת רוח חדשה במוצקין, הותקפה על-ידי המון שקילל אותה בקריאות גנאי: "מחבלת", "יודנראט", "שותפה של אבו-מאזן".

לטענתה מדובר היה בפעילים של ראש העיריה חיים צורי, שהסית נגדה בשבועות האחרונים.

עו"ד רלי אבישר רווה, שמייצגת את חברת המועצה הגישה תלונה במשטרה ואמרה שמדובר ב"לא פחות משערוריה".

האירוע אירע בתום ישיבת המועצה, כאשר קריין רחמימוב, הותקפה על ידי הפעילים וכאשר ניסתה להימלט למעלית ביחד עם חברה לסיעה יריב ענבר, אלה צבאו על דלת הכניסה של המעלית ומנעו את סגירתה. אחד מהם לטענתה התנפל לעברה, דחף אותה ובעט בה ובעקבותיו הגיעה פעילה נוספת שהמשיכה לבעוט בה.

לדברי ציקי אבישר, ראש הסיעה, לאירוע הזה קדמה הסתה מתוכננת ומתוזמנת באולם המועצה. ראש העירייה חיים צורי וסגנו יוסי מרקוביץ כאשר בשבועות האחרונים הם מפיצים לטענת ציקי אבישר ברשתות החברתיות ובישיבות מועצת העיר, לפיה חברי הסיעה קשורים עם הארגון "שוברים שתיקה" ונתמכים על-ידו.
"כמה קל היום להפיץ פייק ניוז ולהסית חבורות של חמומי מוח ומיעוט קטנטן של עובדי עירייה", כתב ציקי אבישר בדף הפייסבוק שלו והוסיף: "אתמול בערב ראו במו עיניהם ראש העירייה המושחת מוסרית וסגניו משתפי הפעולה איך ההסתה הפרועה שלהם מובילה לטירוף אלים של תומכיהם. בזמן שמרינה האהובה שלנו מוכה ומושפלת הגיעו אליה כמה מחברי "מוצקינטו" שרגע קודם לכן שאגו ונהמו כלפיה עכשיו מלמלו לה: 'לא ידענו שזה יגיע לרמה הזאת'".

קריין רחמימוב, בת ה-36, אמא לשלושה ילדים, אחד מהם פעוט בן שלושה חודשים, שירתה כקצינה ולוחמת במג"ב. במהלך שירותה הצבאי נפצעה קשה בפיגוע טרור כאשר מחבל תקף אותה. לאחר תקופת שיקום היא שבה לשירות צבאי מלא ואף שירתה במילואים.

מייד בתום האירוע הוגשה תלונה במשטרה על ידי עורכת דינה, של חברת המועצה עו"ד רלי אבישר רווה שאמרה: "מדובר במקרה חמור ביותר של הסתה קשה ומתמשכת, אשר הובילה למעשי אלימות כלפי חברת מועצת עיר ביציאתה מישיבת מועצה. לא יתכן שחברת מועצה שיוצאת מישיבה, לא תהיה בטוחה ותותקף על ידי המון זועם, יש לטפל במקרה זה, שכולל הסתה קודמת ומכוונת וכן האלימות שהתרחשה בעקבות אותה הסתה, במלוא חומרת הדין."

עו"ד רלי אבישר רווה

עו"ד רלי אבישר רווה מתמחה בדין הפלילי, עבירות צווארון לבן, ייצוג אסירים, בקשות לסגירת תיקים, מחיקת רישום פלילי, שינוי עילת גניזה, ייצוג בהליכי שימוע טרם הגשת כתב אישום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות