מקולגות לקהילה – בקשת עזרה לעו"ד שאבדה את כל רכושה בשריפה

שריפה שפרצה בביתה של משפחה ממושב יפית בבקעת הירדן, הותירה את ששת בני המשפחה מחוסרי כל. אם המשפחה עו"ד טלי חץ לוי, פרסמה פוסט בפייסבוק, בו היא מבקשת כל סיוע אפשרי. "אני ובעלי איננו רגילים לבקש עזרה, ובדרך כלל אנו מאלו שנותנים ומסייעים בכל הזדמנות, אך לצערנו משפחתנו נמצאת במצב בו אנו זקוקים לכל סיוע אפשרי", כתבה עו"ד חץ לוי.
אייל חן |

לפני כשבוע, ביום שישי בצהריים, בשל קצר חשמלי במייבש הכביסה החלה שריפה במרפסת הבית של משפחת לוי במושב יפית בבקעת הירדן, אשר גרמה לאובדן מלא של המבנה ומלוא התכולה שבו. מאז אין למשפחתה מקום להתגורר והם מתארחים כרגע, אצל בני משפחה למספר ימים. מאחר וגם כל תכולת הבית, כולה אינה ברת שימוש עוד הם יזדקקו להשלים את כל הציוד, החל מהדברים הבסיסיים ביותר ועד הריהוט והציוד הגדול יותר – לכל בני המשפחה – זוג ההורים וארבעת הילדים בני ה-8.5, 7, 3.5 ושנתיים.

על פי הפוסט אותו העלתה עו"ד חץ לוי: "פתרון המגורים המיידי והקבוע, כמו גם השלמת הציוד החסר, דורשים מענה כלכלי נרחב, שאין בידינו לצערנו. בהעדר ביטוח, נשמח לכל סיוע, על אף הקושי לבקש – הדחוף ביותר הוא סיוע כספי. לאחר שנמצא מקום מגורים נזדקק גם לסיוע בהשלמת הציוד החסר – מקטן ועד גדול שכן אין לנו מקום לשים אותו כעת.

מבחינת סיוע כספי, ניתן להעביר תרומות כספיות, בכל סכום שהוא בצורה ישירה אל בני הזוג או דרך "הקרן לפיתוח בקעת הירדן" (אשר מזכה את התורם במס על פי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה). בכל אחת מהדרכים יש לציין כי זה לטובת סיוע לטל וטלי חץ לוי, אחרת זה לא יגיע אליהם ולרשום את הכתובת של התורם, על מנת שיועבר אליו את האישור לטובת מס הכנסה.

ניתן לתרום דרך הקרן בהעברה בנקאית, לחשבון הקרן לפיתוח בקעת הירדן, בנק מזרחי, סניף 439, חשבון 248577. את אישור ההעברה יש לשלוח לפקס: 02-9400301 / מייל fund@jordanvalley.org.il מאחר והבנק לא מעדכן את הקרן על העברת התרומה.

ניתן להעביר תרומה גם ישירות לבני המשפחה באחת הדרכים הבאות: העברה בנקאית לבנק איגוד, סניף 063, חשבון 107042-34 על שם טלי חץ. העברה דרך ביט / פייבוקס לנייד של טלי 052-3644277.

בדרכים אלו לא נוכל לצערנו לסייע בחזרה בדמות אישור למס הכנסה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות