הישראלי המכוער: שבוע בלבד לאחר שצולם כיצד הוא תוקף את נהג אגד בקו 190 מראשון לציון לתל אביב

סירטון שהפך מיד וירלי וגרם לזעזוע בציבור, היום הוגש כתב אישום נגד החשוד בתקיפת נהג האוטובוס. המשטרה מיחסת לו עבירות של תקיפה גניבה ואיומים
אייל חן |

משטרת ראשון לציון סיימה את חקירתו של תושב תל אביב בן 30, החשוד כי תקף ואיים על נהג אוטובוס ונוסעים אחרים, בקו אגד 190 מראשון לציון לתל אביב, בשבוע שעבר. בסרטון שצולם על ידי אחד הנוסעים ועלה ברשתות החברתיות נראה הנוסע מאיים על נהג האוטובוס ובשלב מסויים הוא נראה על פי החשד כשהוא תוקף פיזית את הנהג תוך שהוא תולש מעל פניו את המשקפיים ומשליך אותם במורד מדרגות האוטובוס. עוד נראה הנוסע כשהוא מאיים על נוסעים שנחלצו לעזרת הנהג בהם גם חייל לבוש במדי צה״ל.

החשוד נעצר בראשית השבוע לאחר שהמשטרה אף פירסמה את תמונתו ובקשת סיוע מהציבור לאיתורו. החשוד שהבין כי המשטרה מנהלת אחריו מצוד הסגיר עצמו חדי חוקרי המשטרה. הוא נחקר ומעצרו הוארך פעמים בבית משפט השלום בראשון לציון.

על פי המשטרה עם סיום החקירה הגישה היום התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים הוא מאושם בעבירות איומים, גניבה, תקיפה סתם, נזק לרכוש והתנהגות פרועה במקום ציבורי.
במשטרה החליטו להעניק קדימות לתיק החקירה בשל הזעזוע הציבורי שיצר הסירטון בציבור.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות