תביעה: טיפולי הסרת השיער דווקא גרמו לצמיחת שיער

צעיר שהגיע עם מספר שערות בודדות יצא לאחר טיפול בלייזר להסרת שיער, כשגופו מלא בשערות שחורות וגסות, פרקליטו עו"ד אלי דסה הגיש נגד המכון תביעת נזיקין
רונן לוי |

כל אחד לפני הקיץ רוצה להכין את גופו לימי הקיץ החמים ובילויים בים ובבריכה שגופו יהיה חלק ויפה.

על פי התביעה, אותו מכון אליו ניגש הצעיר, היה חלק מרשת ארצית לטיפולי יופי ואסתטיקה, לצעיר היו באזור הטיפול בגב העליון, בעורף ובכתפיים שיערות בודדות ובקושי נראות לעין, אך משיקוליו, החליט להסירן. הוא הגיע למכון בקרית אונו שבו שנם מספר חדרי טיפול ומטפלות שונות בכל חדר. במשך ה-11 פעמים שהגיע, הוא היה נקרא באופן אקראי, בהתאם להתפנות המטפלות, לחדר טיפול מסוים ואז הוא היה צריך להסביר כל פעם מחדש באילו מקומות ביצע את הטיפול האחרון.

כפועל יוצא, ציין עו"ד דסה בתביעה, במשך כל המפגשים, התובע קיבל טיפול אקראי ממטפלות שונות שלא ידעו כיצד, באיזה אופן ובאילו מקומות בגוף טופל התובע בטיפול הקודם. ניתן לראות בגיליונות הטיפולים כי בכל מפגש טופל התובע ע״י מטפלת שונה.

הבעיה החלה לאחר שעבר 7־6 טיפולי הסרת שיער, כאשר הצעיר הבחין כי ישנה צמיחה מפושטת של שיער כהה, עבה וצפוף בכל איזורי הטיפול וגת במקומות בהן לא היה שיער בלל עובר לקבלת הטיפולים. במצב דברים זה, ונוכח התפשטות השיער הגס על גבו וכתפיו של הצעיר, הוא פנה למטפלות המועסקות שהסבירו לו כי זו תופעה ידועה, ושהשיער הגס והמכוער נעלם עם הזמן והציעו לו לרכוש טיפולי הסרת שיער נוספים על מנת להסירו.

"בעקבות הטיפולים שבוצעו סובל התובע עד לימים אלה מצמיחה פרדוקסאלית של שיער עבה וגס על גבי גופו המחייב גילוח תכוף שלגבו וכתפיו. נוכח צמיחת השיער, התובע נאלץ הסתיר את גופו והוא מתבייש בצמיחת השיער ואינו חש בנוח ללבוש גופיה או להיות בלי חולצה גם כאשר הוא נמצא בבריכה או בים", כתב עו"ד דסה והוסיף: "הנתבעת הפנתה את התובע למטפלים אקראיים בשל צרכים עסקיים של יעילות, כאלו שאינם מוסמכים כלל ואינם מכירים את התובע, המידע שהוצג בפני הנתבעת היה מצג שווא עד לכדי הונאה, התובע הסתמך על מצב דברים זה והסכים לטיפול שניתן לו על ידי הנתבעת".

עו"ד דסה גם ציין כי הצעיר יטען, כי אינו יודע ולא יכול היה לדעת מה היו הנסיבות המדויקות שגרמו לפגיעות מהן הוא סובל, כי הפגיעות נגרמו כתוצאה מטיפוליו אצל הנתבעת וכי השתלשלות האירועים מתיישבת עם מסקנה של התרשלות מצד מכון האסתטיקה, יותר מאשר עם מסקנה הפוכה, ועל כן, על המכון הנטל להוכיח, כי לא באשמתה אירעה התאונה.

עו"ד אלי דסה

עו"ד אלי דסה עוסק בייצוג נפגעים בגין נזקי גוף לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות שונות מול רשויות מקומיות, רשלנות רפואית ומימוש זכויות על פי פוליסות תאונות אישיות ובייצוג נפגעים בוועדות רפואיות במוסד לביטוח לאומי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות