החשוד שנתפס עם סמים החמיא לשוטרים: "תפסתם אותי, שיחקתם אותה"

השוטרים הריחו ריח חזק של קנאביס בכניסה לבניין מגורים ברחוב בן יהודה בתל אביב ותפסו אצל שני הצעירים ששהו באחת הדירות 4.7 ק"ג של החומר וטענו שהוא משמש "לצריכה עצמית"
ציון חן |
גראס
ארכיון.

בצורה אקראית ובלי מידע מודיעיני, הצליחו שוטרי לב תל אביב לתפוס 4.7 ק"ג של קנאביס שאותר בביתם של שני צעירים בני 22,26. בדירה נמצאו גם שישה משקלים אלקטרונים לשקילת הסם. הנזק הגדול נגרם ללקוחות, שכן בדירה נתפסה רשימה עם כל פרטיהם, כולל הכמויות שרכשו, והמחיר ששילמו.

השוטרים הבחינו בשני החשודים כשהם יוצאים מבניין מגורים ברחוב בן יהודה וניגשים לרכב ממנו בקע ריח עז של קנאביס, "ארומה" המוכרת היטב לכל שוטר. השוטרים נכנסו לבניין והופנו על ידי אחד השכנים אל הדירה היחידה המושכרת בקומה החמישית של הבניין. השכן אף סיפר להם כי ישנה תנועה מאוד אינטנסיבית של אורחים לדירה זו.

כשהשוטרים נכנסו לדירה, לא התאפק הבחור בן ה-26, המתגורר במקום, והחמיא לשוטרים: "תפסתם אותי. שיחקתם אותה". בעל הדירה סיפר בחקירתו כי הקנאביס משמש אותו לצריכה עצמית, מאחר והוא צורך אותו "בצורה אובססיבית", כדבריו. עוד סיפר כי הוא רכש את הסמים בעלות של 120 אלף שקלים, ואת הכסף הוא משיג מאיסוף בקבוקים למחזור, מהם הוא מרוויח כ-20 אלף שקל בחודש. החשוד הנוסף הכחיש בחקירתו כל קשר לסמים וטען כי לא ידע על הימצאותם. "אני רק ישן בבית", אמר לחוקרים.

שופטת המעצרים בבית משפט השלום בתל אביב, ענת יהב, האריכה את מעצרם של השניים ב-4 ימים. "נראה", אמרה, "כי בוודאי בשלב זה החבר מעורב וידע במה עוסק שותפו, מכיר את הדירה, ישן שם, וכן עניין זה עולה מהאופי שבו נחזו השניים על ידי השוטר, דבר שהעלה את חשדו".
_______________________________________________________
לצפייה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות