מנהל סניף הדואר סירב במשיכת הכסף ובתגובה הותקף עם סכין יפנית

מנהל סניף הדואר סירב לאפשר לבעלה של לקוחה למשוך את כספי קצבת הביטוח הלאומי ובתגובה הותקף בצורה קשה באמצעות סכין יפנית שאחז בידו התוקף
אייל חן |
דואר ישראל

תחילת האירוע ביום שני שעבר אז התקבל במשטרת המחוז הדרומי דיווח על אירוע תקיפה ופציעה של מנהל סניף הדואר המקומי בתל שבע על פי המידע מנהל הסניף יצא בתום מום הפעילות והותקף במגרש החניה שבצמוד לסניף הדואר. למקום הגיעו שוטרי משטרת העיירות וכן צוות של מגן דוד אדום.

מתחקור שוטרים שהגיעו למקום עלה החשד כי מנהל הסניף הותקף לאחר שיום לפני כן סרב למסור לתושב היישוב בן 37 כספי קצבת הביטוח הלאומי שאישתו מקבלת מאחר שזה בניגוד לנהלים של דואר ישראל המנהל ניסה להסביר ממושכות לבעל כי רק אישתו יכולה למשוך את הכסף משום שהחשבון והקצבה רשומים רק על שמה. על פי החקירה הבעל סירב להשלים עם הגזרה והתפתח ויכוח בין השניים שבמהלכו על פי חשד המשטרה איים הבעל על מנהל הסניף. לאחר זמן החשוד עזב את המקום.

אלא שלמחרת היום בסוף יום פעילות סניף הדואר ארב על פי חשד המשטרה החשוד למנהל הסניף וכשזה יצא למגרש החניה התנפל עליו החשוד הכאה את מנהל הסניף ואף גרם לחתכים בפלג גופו העליון באמצעות סכין יפנית שאחז בידו. מיד אחר כך נמלט מהמקום.

עם התקדמות החקירה, עלתה זהותו של התוקף ובוצעו על ידי שוטרי משטרת העיירות פעולות לאיתור החשוד הוא נעצר והובא לחקירה.
מעצרו של החשוד הוארך כמה פעמים בשבוע החולף בבית המשפט בבאר שבע והבוקר עם סיומה של החקירה הוחלט בחטיבת התביעות של משטרת המחוז הדרומי להגיש כתב אישום ובקשה למעצרו עד תם ההליכים. הוא מואשם בעבירות של תקיפה ופגיעה בעובד ציבור.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות