הישראלי המכוער: הוגשה תלונה נגד הנוסע שהתפרע באוטובוס

כך נראה הישראלי המכוער: משטרת ראשון לציון פתחה בחקירת תלונה שהגישה חברת אגד ונהג החברה בקוו 190 לאחר שנוסע התפרע באוטובוס ואיים לפגוע על פי החשד בנהג והנוסעים.
מעיין לביא |

אתמול זמן קצר לאחר האירוע שהתרחש בסמוך באוטובוס אגד שהיה בנסיעה ליד קניון הזהב בראשון לציון העלה אחד מנוסעי האוטובוס סרטון חלקי של האירוע בו נצפה הנוסע כשהוא מאיים על פי החשד על הנהג ומתאמת עם נוסעים באוטובוס בהם גם חייל לבוש מדים.

הסרטון הופץ ברשתות החברתיות ובאגד מיהרו לתחקר את האירוע ובשעות הערב החליטה הנהלת אגד להגיש תלונה למשטרה כנגד הנוסע.
במשטרה פועלים כעת לאיתור הנוסע במטרה להביאו לחקירה.

דובר אגד רון רטנר מסר: ״ מדובר בעוד אירוע הזוי ואלים של נוסע המתנהג בבריונות קיצונית כלפי נהג האוטובוס ונוסעיו, האירוע החריג בחריפותו התרחש בשעה 12:00 בצהריים בקניון הזהב ברשל״צ בקו 190 של אגד. מבדיקה ראשונית של נסיבות האירוע התחוור שהעניין החמור התפתח ללא כל סיבה הגיונית או מוצדקת , נהג האוטובוס שהבחין שמדובר בנוסע גברתן המתנהג בחוסר יציבות על גבול הטירוף הפגין איפוק רב ולא נגרר ביחד עם הנוסעים לתגרה אלימה עם התוקף, אלא נותר לשבת על מקומו במשך דקות ארוכות… הערב תוגש תלונה במשטרה כנגד הבריון על תקיפה בנסיבות מחמירות והכשלת עובד ציבור במילוי תפקידו כמו גם איום והפעלת אלימות כנגד נוסעי האוטובוס , אין בדעתנו לעבור לסדר היום לנוכח האירוע הקיצון , ביטחון הנהגים והנוסעים התחבורה הציבורית אינו הפקר ואין בדעתנו להותירם חשופים על נפשם לאלימות בריונית קשה שכזו.

בטוחני שמשטרת ישראל תיכנס לעובי הקורה , תאתר את הנוסע האלים ותעצור אותו , היות ואדם זה מהווה סכנה של ממש לציבור ״
באגד אנו נציין לשבח את הנהג האמיץ והמאופק אשר למרות פחדיו וחששותיו שמר על ריסון ואיפוק ולא נגרר לתגרה אלימה אשר היתה יכולה להסתיים באופן טרגי וקשה״.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות