בשירות בתי הסוהר התגלה כי על פי החשד אסירים הסתירו בתוך פיתה טלפון נייד

פיתה היא לא רק סוג של לחם אלא היא בית מפנק ללא מעט וסוגי מזון שונים שהגשתם בתוך פיתה מעניקה להם טעם טוב אחר
אייל חן |

המטבח הישראלי והים תיכוני יצר מתכונים שונים ומגוונים סביב הפיתה וכמעט כל פרט מזון יכול להיכנס לכיס הפיתה מחומוס דרך פלאפל, שניצל, גבינה, חביתה, שווארמה ומה לא?

אבל מתברר כי פיתה היא לא רק מעדן קולינרי הבוקר גילו בשירות בתי הסוהר כי לפיתה יש שימושים נוספים מעבר לקולינריה על פי החשד אסירים הסתירו בתוך פיתה טלפון נייד אשר איפשר להם קשר עם גורמים מחוץ לכלא ועל פי החשד באמצעות הטלפון בפיתה תיכננו האסירים להבריח עוד כ15 טלפונים ניידים לכלא לאחר שהם הוסתרו במכון ההדמיה בבית החולים ברזילאי באשקלון לשם היה אמור להגיע לבדיקה מהכלא אחד האסירים שהיה אמור על פי החשד לאסוף את הטלפונים ולהבריחם לכלא.

על פי השבס בתום חקירה מודיעינית אותר היום הטלפון ממנו ככל הנראה בוצע תיאום נסיון הברחת 15 טלפונים שהוסלקו במכון הדמיה בבית חולים ברזילי באשקלון והיו מיועדים לבית סוהר שקמה.
נסיון הברחת 15 טלפונים ניידים לבית מעצר ׳שקמה׳ באמצעות נתיב הברחה בבית חולים ׳ברזילי׳ סוכל בשבוע שעבר, לאחר שמצטבר הטלפונים נתפס במקום. התפיסה עוררה את חשד פיקוד הכלא כי נמצא טלפון נייד בבית המעצר בעזרתו תואם נתיב ההברחה.

בלשי יחידת ׳דרור׳ של חטיבת המודיעין בשירות בתי הסוהר בשיתוף סוהרי בית המעצר ׳שקמה׳ נכנסו למבצע חיפוש יסודי בבית המעצר. במהלך החיפוש איתר היום בלש מיחידת ׳דרור׳ חבילת פיתות ״תמימה״ שבתוכה נמצא מוסלק טלפון נייד מסוג ׳סרסור׳ מחובר למקלדת וכרטיס סים.

במקביל לתפיסת הפלאפון וחסימת נתיב ההברחה, הוארך היום מעצרו של האזרח, תושב מזרח ירושלים, החשוד בהסלקת הטלפונים בבית החולים מתוך כוונה שיועברו לאסירים ביטחוניים בתוך הכלא.
״שירות בתי הסוהר ימשיך להלחם בנתיבי ההברחה לתוך בתי הסוהר על מנת למנוע הכוונת פעילות חבלנית מתוך מתקני הכליאה ולהגנה על ביטחון תושבי המדינה״ אמר דובר שב״ס גנ״מ איציק גורלוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות