מתיחות גבוהה בירושלים בעקבות העלמותו של הילד קייס אבו רמילה בן 8 משכונת בית חנינא

כוחות משטרה גדולים סורקים מאז אתמול בשעות הערב אחר הילד בין היתר במהלך הלילה נסרקו שטחים פתוחים באזור שכונת בית חנינא ונווה יעקוב השכנה
רונן לוי |

בשל העלמותו של הילד פרצו הפרות סדר קשות בצומת בית חנינא ונווה יעקוב כאשר מאות מתושבי בית חנינא השליכו אבנים על כוחות המשטרה וכלי רכב של תושבי נווה יעקוב. כוחות משטרת ירושלים פועלו במשך כל הלילה בצומת נווה יעקב-בית חנינא, להשבת הסדר הציבורי, שלושה חשודים בהשלכת האבנים נעצרו.

הדיווח על העלמות הילד הגיע בשעות הערב המוקדמות במקביל בצילום מצלמת אבטחה באחד מרחובות השכונה נראה אלמוני גורר ילד שככל הנראה מדובר בילד קייס אבו רמילה בן ה8.

במשטרה חוששים לחיו ומפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב דורון ידיד הוראה על מבצע חיפושים נרחב וכן הוראה על פתיחת חקירה מאומצת תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים מיוחדים בנסיון לאתר את הילד. עידכון על העלמות הילד והחשש מחטיפה הועבר לשב״כ.

במהלך החילה קימו במשטרה שיחות עם במי משפחת הילד וכן עם שורה של נכבדים ערבים בבית חנינא ובמזרח ירושלים והמשטרה עידכנה אותם על החקירה ומבצע החיפושים הנרחב.

במקביל הוציאה המשטרה הודעה לציבור על העלמות הילד ובה נאמר:
״משטרת ישראל מבקשת את סיוע הציבור בחיפושים אחר קייס אבו רמילה כבן 8, נראה לאחרונה כאמור בשעות אחר הצהריים בשכונת בית חנינא בירושלים, ומאז נעלמו עקבותיו.
כל היודע דבר על מקום המצאו מתבקש לדווח למוקד 100 של המשטרה. כשנראה לאחרונה היה לבוש בבגדים שניתן לראות בתמונה המצורפת״

עידכון:

 

בתום פעולות חיפוש נרחבות שנמשכו לאורך הלילה ע"י משטרת ישראל וכב"ה, לצערנו לפני זמן קצר אותר הילד הנעדר כשהוא ללא רוח חיים ומד"א נאלצו לקבוע את מותו.

המאמצים נמשכו לאורך הלילה במאגר מי הגשמים, שסומן ע"י כוחות המשטרה זמן קצר לאחר קבלת הדיווח על היעדרותו של הילד וניתוח השטח, בו פעלו כוחות משטרת ישראל, כב"ה ובסיוע התושבים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות