אישה פוצתה ב-50 אלף שקל בעקבות החלקה על פתקי תורים רבים שהיו פזורים על רצפת משרד הפנים.

רבים מאיתנו מתייאשים רק כשהם שומעים על להגיע למשרדים ממשלתיים, תושבת המרכז כבת 70, אשר הגיעה כבר לסניף משרד הפנים, החליקה במקום ופוצתה על ידי המדינה בהסכם פשרה בחמישים אלף שקלים, לאחר משא ומתן אותו ניהל פרקליטה עו"ד דן זילברמן.
רונן לוי |
ארכיון, צילום: מתיאס זומר

לפני קצת למעלה משנה, הגיעה תושבת המרכז לסניף משרד הפנים, לאחר המתנה ממושכת הבחינה, כי מקבל השירות שלפניה עומד לסיים את ענייניו, החליטה לקום ולהתקדם לכיוון דלפק הקבלה.

כאשר הגיעה בסמיכות לדלפק ובטרם הספיקה להתחיל ולקבל שירות, ניסו זוג אנשים שעמדו בסמוך לאותה עמדת קבלה, להידחף שלא בתורם. התובעת אשר הייתה עדיין בתנועה לכיוון מרכז עמדת הקבלה, פנתה אליהם וביקשה שלא ידחפו מאחר והגיע התור שלה.

באותו רגע, ללא כל הכנה מוקדמת, רגלה השמאלית החליקה קדימה ולצד, בשל פתקי תורים רבים שהיו פזורים על רצפת המתחם ללא מפרע, תוך שהיא מסובבת את ברכה. האישה נותרה שרועה על הריצפה ולאחר מספר רגעים בהם לא קיבלה כל סיוע מעובדי משרד הפנים בכלל ובפרט מאותו פקיד שניגשה לעמדתו, שבה היא בקושי רב ובצליעה לאותה שורת ספסלים שישבה בה קודם לכן בכדי לשבת ולהירגע.

בחלוף עוד מספר דקות בהם התובעת ממשיכה לסבול מכאבים ונוכח כך שלא יכלה להרשות לעצמה, לפספס שוב את תורה, פנתה בצליעה מלווה באנקות כאב לעמדת קבלה אחרת.

לאחר שהתיישבה וביררה את הנושא שלשמו הגיעה מלכתחילה, פנתה לאותו פקיד וביקשה לקבל עזרה וזה פנה לממונה עליו אשר קרא לאחד המאבטחים שעזר לה להגיע למעלית שבקומה.
בזמן שהותה במעלית אחת הנשים הבחינה כי התובעת נאנקת מכאבים ומתקשה לעמוד על הרגל. היא הציעה לעזור לה להגיע לחנות למכירת אביזרים רפואיים שונים הנקראת "שיווק מוצרי ספיגה" הממוקם באותו בניין בו ממקום משרד הפנים. בחנות רכשה האישה מקל הליכה ועימו הגיע לסניף קופת החולים, שם בתום הבדיקה הועלה חשד לקרע במיניסקוס ובמשך תקופה ביצעה טיפולי פיזיותרפיה.

בתביעה שהוגשה על ידי עו"ד דן זילברמן נטען כי נזקיה של האישה, "נגרמו כתוצאה ישירה מרשלנות בלעדית שמרד הפנים חב בהם כלפיה, הואיל ולא דאגו לתקינות, בטיחות ותחזוקת המתחם… ולו הייתה עושה כן, ניתן היה למנוע את תוצאות התאונה המיותרת שנגרמה לתובעת", כתב עו"ד זילברמן והסיף: "כתוצאה מהתאונה היא נותרה עם נכות צמיתה בגין הפגיעה בברכה השמאלית…נכות שמשפיעה על תפקודה היום יומי הכולל ובפרט בפעולות כגון הליכה ועמידה ממושכות, תחושת חוסר יציבות ולא פחות חשוב כאבים שלא מרפים".

בסיכומו של דבר החליטה המדינה כאמור, בתום משא ומתן עם עו"ד זילברמן לפצות את האישה בחמישים אלף שקלים זאת ללא כתב הגנה.

עו"ד דן זילברמן

עו"ד דן זילברמן "אני שמח שממרשתי נחסכו עוגמת הנפש והזמן הרב שכרוך בפנייה לערכאה משפטית, וכי הנתבעים לקחו אחריות מלאה על הנזק שנגרם למרשתי"

 

משרד עורכי הדין "דן זילברמן ושות' מתמחה בתחום הנזיקין ומעניק שירותים משפטיים באמצעות שלושה סניפים הממוקמים בערים: כפר סבא – רחוב תל חי 40 | גדרה – רחוב ראובן 7 | ירושלים – ברחוב שמאי 15, מה שמקנה מתן מענה משפטי זמין, מקצועי ואיכותי ללקוחות מכל קצות הארץ. לאתר המשרד לחץ כאן

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות