דוברות המשטרה – מבצע פני עתיד: עיכבו 3 חשודים שהתכוונו להטיס רחפנים ביער עזרא

באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הצליח המסוק המשטרתי לזהות את כוונתם להטיס מספר רחפנים. לוחמי מג"ב עיכבו את החשודים לבדיקת מניעיהם על ידי גורמי הביטחון
רונן לוי |

במקרה הראשון ביער עזרא הסמוך לכביש מספר 1 זיהה מסוק משטרתי באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים את כוונתם של 2 חשודים להטיס מספר רמחנה אושחפנים והזעיק את כוחות מג"ב המאבטחים את הציר אל המקום. הלוחמים עיכבו את החשודים לבדיקת מניעיהם על ידי גורמי הביטחון ובהמשך הם שוחררו.

במקרה נוסף הוזעק כוח מג"ב על ידי מסוק משטרתי לאזור מוצא, שם עוכב חשוד שהטיס רחפן ולאחר בירור הפרטים והנסיבות הוא שוחרר.

מצ"ב תמונות הרחפנים שאותרו ע״י כוחות המשטרה. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

אנו מחדדים כי חל איסור על הטסת רחפנים באיזורים האסורים לטיסה לאורך היום במוקדים השונים של מעבר השיירות, והאירועים לציון 75 שנים לשחרור מחנה אושוויץ שייערכו באזור ירושלים.

משטרת ישראל תאכוף איסור זה באמצעות טכנולוגיות סמויות וגלויות על מנת למנוע הטסת רחפנים במתחמים האסורים ובאזורים הסמוכים להם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות