אישום: שדד רכב עם הנהגת

סיוט של כל נהג – אדם נכנס לרכב במהלך הנסיעה ומאיים עליך. הוגש כתב אישום, נגד סעיד אלנבארי, אשר שדד רכב באיומים עם הנהגת בו, בחניית בית החולים קפלן
אייל חן |

אלנבארי הואשם בשוד, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הפרת צו פיקוח ונהיגה בשכרות.

על פי כתב האישום, בשעות הצהריים של יום ראשון שעבר, נהגה אישה ברכבה בחניית בית החולים "קפלן" ברחובות. בשלב מסוים, אלנבארי פתח את דלת הנוסע, נכנס לרכב ואמר לה "סעי סעי או שאני הורג אותך, קחי אותי לרמלה אני בורח ממישהו". הנהגת, אשר פחדה מאלנבארי, החלה לנסוע בכביש 40 לכיוון צפון. במהלך הנסיעה, הורה לה אלנבארי "סעי סעי", הכה אותה עם ידו בכתפה הימנית וביצע תנועה מאיימת כלפי המתלוננת, הנחזית כאילו הוא אוחז דבר מה בידו. בהגיעה לצומת הכניסה לרחובות, עצרה המתלוננת את הרכב ברמזור אדום, ונמלטה מהרכב. בתגובה, עבר אלנבארי למושב הנהג והחל בנסיעה בכביש לכיוון צפון.

הנהגת המבוהלת הזעיקה את המשטרה וכאשר אלנבארי, הגיע לצומת לוד מרכז, מספר שוטרים שהיו במקום רצו לכיוונו. משהבחין באחד השוטרים, החל בנסיעה וסטה בפתאומיות עם הרכב ימינה לכיוון שול ימין, השוטר נאלץ לקפוץ הצידה על מנת להימנע מפגיעת הרכב בו. אלנבארי המשיך בנסיעה פרועה במהירות מופרזת בשול ופגע ברכב שעמד בפקק, המשיך בנסיעה פרועה ופגע בשוטר נוסף, סטה עם הרכב בחזרה לכיוון נתיב ימין והתנגש בעוצמה רבה ברכב נוסף, ולאחר מכן פגע בשוטרת נוספת אשר עמדה בסמוך. כתוצאה מההתנגשות הוטח הרכב קדימה ופגע בניידת ובעוד שלוש מכוניות אשר עמדו בצומת. כתוצאה ממעשיו של אלנבארי נגרמו לשלושה שוטרים שברים שונים, בין היתר שבר באגן, במפרק וברגליים. בבדיקה עלה כי אלנבארי צרך אלכוהול, זאת בניגוד לצו פיקוח על עברייני מין שהוטל עליו וכלל איסור צריכת אלכוהול.

כאמור, הבוקר הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו. "נסיבות האירוע מלמדות על מסוכנתו הרבה של המשיב, אשר נכנס לרכבה של המתלוננת ודרש ממנה באיומים להבריח אותו מהמקום, ולאחר שנמלטה מהרכב המשיך בנסיעה פרועה, התעלם ממחסום משטרתי ופגע בשני שוטרים אשר עמדו במחסום וגרם להם ולאדם נוסף שברים בגופם. צפייה בסרטון האירוע מלמדת כי אך בנס לא קופחו חיי אדם עקב התנהגותו שלוחת הרסן של המשיב", נכתב בבקשת המעצר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות