פיצוץ במרחב הכרמל במפעל באזור התעשייה בטמרה

שלושה פצועים שניים מהם באורח קשה בפיצוץ ודחיקה שארעה במפעל לתיקון ושיפוץ מעליות באזור התעשיה בטמרה בגליל המערבי
רונן לוי |

בשעה 10:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על שריפה במפעל באזור התעשייה בטמרה. מדיווח ראשוני של חובשים ופראמדיקים של מד"א במקום מספר פצועים בדרגות פציעה שונות בהם גבר כבן 30 במצב קשה עם כוויות. עדכון בהמשך. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב״ ם בחיפה 3 פצועים, בהם 2 גברים בשנות ה 30 במצב קשה עם כוויות בכל חלקי גופם, וצעיר בן 23 במצב בינוני עם כוויות בפלג גופו העליון.

על פי המשטרה התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות שמיעת פיצוץ שככל הנראה אירע במוסך לתיקון מיכליות גז באזור התעשייה בטמרה.
שוטרי משטרת מרחב הגליל שהוזעקו למקום ומסייעים לכוחות מכבי האש בחסימות ובבידוד הזירה.

לפי שעה לא ברור מה גרם לפיצוץ. חוקרי דליקות אנשי מעבדת החבלה של המשטרה ואנשי מעבדת הזיהוי הפלילי של המשטרה הוזעקו למקום כדי לאסוף ממצאים בזירה ולהבין מה גרם לאירוע.
בסרט מצלמות האבטחה אשר תיעדו את רגע הפיצוץ והתפשטות האש. על פי הסרטון נראה כי מדובר בפיצוץ נפחי והאש אחזה לכל אורך המפעל.

מפקד מחוז צפון טפסר ניזאר פארס כבאות והצלה לישראל

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות