אישום: שדדו וכלאו אישה במזווה הבית

זה הסיוט של כל אזרח, לחזור הביתה ולמצוא פורצים בתוך הבית, הוגש כתב אישום נגד עמאד והדאן, בן 41 שוהה בלתי חוקי מקלקיליה שביחד עם אחר שדד אשה בת 72 וכלא אותה
אייל חן |

כתב האישום מייחס לו שוד בנסיבות מחמירות, כליאת שווא, גניבת רכב, התפרצות לבית מגורים בכוונה לגנוב וכניסה ושהיה בישראל שלא כדין.

על פי כתב האישום, לפני כחודש והדאן, נכנס לישראל שלא כדין מקלקיליה עיר מגוריו, וביחד עם אדם נוסף פרצו דרך המרפסת כשהם עוטים על ידיהם כפפות ורעולי פנים לבית, סמוך לחצות. בשלב מסוים, חזרה בעלת הבית, בת ה-72 לביתה מבית החולים שם באותה עת היה מאושפז בעלה במצב קשה והפתיעה את הפורצים. והאדן וחברו התנפלו על המתלוננת בחדר השינה בביתה, סתמו את פיה בידיהם כדי למנוע ממנה לזעוק לעזרה ואיימו עליה באומרם לה: "אם לא תעשי בעיות לא נהרוג אותך, תני לנו את כל הכספים שיש לך והזהבים". בעקבות דרישתם, מסרה להם המתלוננת סך של 800 שקלים, שהיו בארנקה. בנוסף נטלו השניים והאחר ציפית שהכילה תכשיטים יקרי ערך, שעוני יד ובשמים ואף לקחו את הטלפון הנייד של המתלוננת למרות תחנוניה שלא יעשו כך.

על מנת למנוע את בריחתה מהמקום ובכדי להשלים את גניבת רכוש, הם הותירו את המתלוננת כלואה בתוך מזווה ביתה בעוד הם נמלטים מהמקום ברכבה האישי. רק לאחר כ -30 דקות, כשהיא אחוזת אימה, הצליחה המתלוננת לפרוץ את דלת המזווה ולהגיע לשכנה ולהודיע על כך למשטרה.

כאמור נגד והדאן, הוגש היום כתב אישום חמור והמשטרה עדיין מחפשת את שותפו למעשה. הפרקליטות ביקשה היום להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. "המשיב לא היסס לחבור לאחר, להיכנס לישראל שלא כחוק, לפרוץ לבית במטרה לגנוב מתוכו דברי ערך. בהגיע למקום המתלוננת, אשה מבוגרת ילידת 1948, התנפלו המשיב והאחר על המתלוננת, חסמו את פיה, ודרשו ממנה באיומים כסף מזומן, רכוש בעל ערך כספי וסנטימנטלי, ואף את הטלפון הנייד למרות תחנוני המתלוננת שלא יעשו כן", נכתב על ידי הפרקליטות בבקשת המעצר והוסיפו: "המשיב והאחר הותירו את המתלוננת כלואה בתוך מזווה ביתה בעוד הם נמלטים מהמקום ברכב המתלוננת. רק לאחר כ -30 דקות, כשהיא אחוזת אימה, הצליחה המתלוננת לפרוץ את דלת המזווה ולהגיע לשכנה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות