כמה עצוב לראות גן סגור ושרוף:

המשטרה עצרה בסוף השבוע חשוד מקיבוץ אייל בן 35 שהצית גן ילדים בכפר סבא. היום הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים
רונן לוי |

הרקע להצתה סיכסוך כספי בין הנאשם לבעלת הגן. מצלמות האבטחה תיעדו כיצד הנאשם שופך חומר החשוד כחומר דליק ומייד אחר כך על פי האישום הצית אש בגן. בזכות הצילומים זוהה החשוד בהצתה.

ביום רביעי שעבר סמוך לשעה 23:00 התקבל במשטרת מחוז המרכז דיווח על שריפה בגן ילדים ברחוב הגליל בכפר סבא מתיעוד של מצלמות האבטחה במקום הבחינו חוקרי המשטרה בחשוד שנכנס לגן עם ג'ריקן, חובש לידיו כפפות ושופך נוזל הנחשד כחומר דליק על מתקני הגן ומייד אחר כך הצית את המקום. כתוצאה מהשאיפה נגרם נזק כבד לגן.

החשוד זוהה מייד ונעצר על ידי שוטרי משטרת כפר סבא שחקרו את אירוע הצתת הגן כבר לפנות בוקר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.
מחקירת המשטרה עולה כי הרקע להצתה הוא סכסוך אזרחי בין החשוד לבעלת הגן. באירוע לא היו נפגעים ונגרם נזק בשווי של עשרות אלפי שקלים וכן הגן הושבת לפרק זמן.

עוד העלתה חקירת המשטרה כי החשוד הצטייד זמן קצר קודם להצתה בחומר דליק אותו רכש בתחנת דלק בכוכב יאיר.
מעצרו של החשוד, בן 35 מקיבוץ אייל, הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בפתח תקווה והיום הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות