בימים האחרונים מבשילים על העצים במטעים פרי האבוקדו אשר זכה לכינוי: ״ הזהב הירוק״

בכל עונה לקראת הבשלתו על העצים מוטרדים החקלאיים מכך שגורמים עבריינים חלקם משטחי הרשות הפלסטינית יפשטו על המטעים ויגיבו את הפרי שכאמור נחשב ״ זהב ירוק״
רונן לוי |

לקראת עונת הקטיף של האבוקדו שוטרי משמר הגבול נכנסים לכוננות אבוקדו בכל אזורי הגידול ברחבי הארץ בנסיון למנוע ואו לצמצם את גניבות היבול על ידי הכנופיות גנבות החקלאיות .
אתמול עצרו שוטרי משמר הגבול שהיו בהערכות מנע 2 חשודים פלסטינים שגנבו תוצרת חקלאית במשקל 142 ק"ג מהמטעים של יישוב דגניה א' ליד הכינרת.

מצ"ב תמונות מהפעילות. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

על פי המשטרה, מתנדב של משמר הגבול אשר לא היה בפעילות מבצעית זיהה בנסיעה פרטית על כביש 90 שני חשודים שבידם תיקים מלאים בתוצרת חקלאית מסוג אבוקדו.
המתנדב הזעיק את כוחות מג"ב הפועלים בגזרה שהגיעו תוך מספר דקות ועצרו את החשודים שבידהם מספר תיקים שמלאים ב- 142 ק"ג של פרי האבוקדו שעל פי החשד נגנבו ממטעי דגניה א'.
2 החשודים, תושבי ג'נין בשנות ה- 20 לחייהם, נעצרו והועברו חקירה במשטרת טבריה. בכוונת המשטרה להשיב את שלל הזהב הירוק לידי החקלאים בקיבוץ דגניה א כבר היום כדי שניתן לשווק את הפרי.

מצ"ב תמונות מהפעילות. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות