בלשי מרחב לכיש עצרו חשוד בן 29 אשר השליך בקבוק תבערה על תחנת משטרה

מעל חצי שנה לאחר שהושלך בקבוק תבערה על תחנת משטרת אשקלון עצרו בלשי מרחב לכיש של המשטרה צעיר תושב אשקלון בן 29 בחשד שיידה את בקבוקי התבערה לעבר תחנת המשטרה
אייל חן |

החשוד נעצר אתמול העקבות ממצאי בדיקת מעבדת הזיהוי הפלילי וכן תוצר של פעילות מודעינית שביצעה המשטרה בחודשים האחרונים. במהלך היום יובא לבית המשפט והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

הצעיר חשוד שעומד מאחורי יידוי בקבוקי התבערה אל חצר תחנת המשטרה בעיר לפני יותר מחצי שנה. המעצר התאפשר בעקבות מידע מודעיני שנבדק לאחרונה ושורה של בדיקות מעבדה שביצעוחוקרי הזיהוי פלילי וכן פעולות חקירה בכלל זה מחקרי תיקשורת וכן מחקרי צילומי מצלמות אבטחה ביום בו הושלך בקבוק התבערה שגרם לנזק ולמרבה המזל לא גרם לפגיעה של אזרחים או שוטרים.

החשוד תושאל אתמול במשך כמה שעות במהלך התשאול מסר את גרסתו ובסיומ הוא נכלא. היום כאמור הוא יובא בפני בית משפט השלום באשקלון שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

״פגיעה בסמלי שלטון ומערכת אכיפת החוק, הנה מעשה חמור לגביו תפעל משטרת ישראל תוך מיצוי כלל היכולות והאמצעים שברשותה. הגם שחלף זמן לא מועט, הודות לממצאים פורנזיים שנאספו בזירה הצליחו מאמצי החקירה להביא לאיתור החשוד במעשה".- אמרו במחוז הדרומי של המשטרה.

כזכור, בתאריך 20.6.19 בשעת ערב מאוחרת הושלכו שלושה בקבוקי תבערה מאולתרים לעבר תחנת המשטרה באשקלון. כתוצאה מכך התלקח אחד מהם אך כובה במהרה ולא נגרם נזק. חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי החלו מיד בחקירת האירוע תוך איסוף ממצאים בזירה ובסמוך לה. במקביל לכך נערכו סריקות אחר החשוד במעשה שלא העלו דבר. חקירת המקרה נמשכה כל העת עד שלאחרונה התקבל זיהוי החשוד .

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות