אלמונים פרצו לבית יד לבנים בדאליית אל כרמל וגנבו את כלי נשק שהיו שהוצגו במקום

המשטרה חוקרת אירוע גניבת 12 כלי נשק מאתר מורשת יד לבנים בדאלית אל כרמל המנציח את זיכרם של כלל חללי צהל בני העדה הדרוזית
אייל חן |

במוקד 100 של משטרת מחוז חוף התקבל הבוקר דיווח על חשד לגניבת 12 כלי נשק מסוגים שונים במהלך הלילה, המוצגים בבית רבין באתר מורשת יד לבנים בדאלית אל כרמל . מדובר באתר ההנצחה של חללי העדה ומידי יום מגיעים אליו קבוצות מבקרים וכן הוא משמש כמקום בו משפחות נופלים מגיעים כדי להתייחד עם זכר ילדיהם.

במשטרה אומרים כי מדובר בכלי נשק ישנים, מעוקרים ואינם פעילים המוצגים לתערוכה בלבד, מאחורי חלון ראווה. חלק מכלי הנשק הם היו כלי הנשק האישים של חללי צהל שנפלו והנשקים נמסרו למשפחתם לאחר מותם כמזכרת וכהוקרה מצד צהל למשפחות. שהעבירו אותם לבית יד לבנים להנצחת ילדיהם.

כוחות גדולים של משטרת מרחב אשר הגיעו לבית יד לבנים כוחות המשטרה פתחו בסריקות באזור אחר מבצעי העבירה, במקביל החלו החוקרים באיסוף ממצאים בזירה. בין היתר הגיעו למקום חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי כדי לאסוף ממצאים פורנזים וכן החוקרים עוברים על צילומי מצלמות אבטחה. על פי המשטרה מספרכיווני חקירה שונים נבדקים ונסיבות האירוע לא ברור לפי שעה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות