בהמשך לאירוע חילוץ מורכב בנדב 3

לאחר פעולות מורכבות אותרה לכודה נוספת בנדב 3. לוחמי האש מחלצים אותה ברגעים אלה ומעבירים להמשך טיפול של כוחות הרפואה במקום
רונן לוי |
נדב 3 שכונת התקווה אסון המעלית
ניסיונות החילוץ מהמעלית ביום האסון

עדכון לאירוע ברחוב נדב בתל אביב: לאחר פעולות איתור וחילוץ מורכבות של לוחמי האש חולצה אישה מחוסרת הכרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב אישה כבת 30 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה כשהיא סובלת מהיפותרמיה קשה. נדב

כמו כן, נודע כי נקבע מותם של הגבר והאישה שחולצו מהמעלית וחניון

במשטרה החלו לחקור את תפקוד משטרת מרחב יפתח באירוע בו מצאו את מותם גבר בן 35 ואישה בת 30 שנלכדו במעלית בנין ברחוב נדב בשכונת התקווה. על פי דיירי הבנין הם התקשרו למוקד מאה של משטרת מחוז תל אביב אולם השוטרים התמהמהו להגיע ורק לאחר כשעה הבינו במשטרה ובקרב כוחות ההצלה את גודל הדרמה.

על פי דיירי הבנין בשעות הצהריים אחד הדיירים נקש על דלתות הבנין והודיע להם כי החניון מוצף וכדאי שיוציאו את כלי הרכב שחנו בחניון התת קרקעי של הבנין. זמן קצר אחר כך שמעו חלק מהדיירים דפיקות חזקות מפיר המעלית וכן קריאות לעזרה מתוך המעלית כמה דיירים התקשרו למוקד מאה של המשטרה וניסו להזעיק עזרה. לפחות אחד הדיירים טען כי לא היה מענה ממוקד מאה של המשטרה.
רק בחלוף עשרים דקות הגיע למקום רכב של עיריית תל אביב והדיירים צעקו לאנשי העירייה כי הם חוששים שיש לכוד במעלית. רק אז הועברה הודעה נוספת למשטרה ולכוחות ההצלה.

לדברי יוסי שקלו קצין האגם במכבי האש תל אביב ההודעה הראשונית שהם קיבלו היתה על הצפה רגילה בקומת המרתף של הבנין ורק כשהגיעו צוותי הכיבוי לזירה התבררה להם התמונה על פיה קיים חשש ללכודים בתוך המעלית שנתקעה בקומת המרתף ככל הנראה כתוצאה מקצר חשמלי בשל ההצפות.

שכונת התקווה אסון המעלית נדב 3 דין שושני סתיו הררי

הדיירים בבנין טוענים כי המשטרה התרשלה בטיפול באירוע וחלף זמן יקר וארוך עד הגעת כוחות ההצלה ועד שהבינו את גודל הדרמה שהתחוללה במרתף הבנין.
הבנין בו התרחשה הטרגדיה הינו בנין יחסית חדש עתה יבדק מדוע מערכות הניקוז לא הצליחו לספוג את כמויות המים שהיו בחניון.

נציב כבאות והצלה גדי שימחי אמר כי הגיעו למוקדי מכבי האש אלפי שיחות ויתכן כי חלק מהשיחות לא נקלטו. שימחי אמר כי הם יחלו בתיחקור האירוע.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות