חקירת חשד לרצח של עמוס סער קצין הביטחון של משמר בתי המשפט בירושלים

עמוס סער קצין הביטחון של משמר בתי המשפט בירושלים, נרצח אתמול בדקירה בצווארו בכניסה לביתו בשכונת הר חומה בעיר. החקירה נמשכת ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים
אייל חן |
סכין, אילוסטרציה

2 החשודים שנעצרו אתמול על ידי המשטרה, מובאים בשעה זאת לדיון בעניינם בבית משפט השלום בירושלים, במהלך הדיון תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

לפי שעה ברור מה המניע ומה מידת מעורבותם של שני החשודים אשר נעצרו בעקבות סריקות שביצעו כוחות המשטרה מייד לאחר הרצח.

סער בן 50 נחשב לבכיר מאוד במשמר בתי המשפט בעבר הוא שימש כקצין הביטחון של בית המשפט העליון אחד מסמלי השלטון של ישראל. הוא היה מיודד עם כלל שופטי העליון.
הוא נמצא אתמול בכניסה לביתו בתוך חדר המדרגות כשהוא פצוע וחסר הכרה. צוותי מגן דוד אדום העניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה לבית החולים שערי צדק ולאחר זמן קצר נקבע מותו.

לזירת הרצח הגיעה כוח צמרת מחוז ירושלים במשטרה ובראשם מפקד המחוז ניצב דורון ידיד אשר העביר את החקירה לידי חוקרי ימ״ ר ירושלים. לפי שעה לא ברור המניע והאם הרצח בוצע בשל תפקידו של סער.
אנשי המעבדה הניידת לזיהוי פלילי פעלו במשך שעות ארוכות בזירת הרצח ובמקביל מבצעת המשטרה שורה ארוכה של פעולות סיגנט כדי לקדם ולאסוף ממצאים שיסיעו לחוקרים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות