מנהל אתר היכרויות חשוד כי העלים הכנסות בסך 2.2 מיליון ₪ מפרסום דרך חברת Google

החשוד נעצר במסגרת שיתוף פעולה בין פקיד שומה לבין המחלקה לביקורת ממוחשבת ברשות המסים אשר מיפו רשימת ישראלים המפיקים הכנסות מרשת האינטרנט מבלי לדווח
מעיין לביא |

ירון מינץ, תושב ת"א, הובא אמש לבית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת הכנסות מפרסום באינטרנט בסך 2.2 מליון ש"ח. החשוד נעצר במסגרת חקירה סמויה גלובלית של רשות המסים, שנפתחה בעקבות שיתוף פעולה נרחב בין פקיד שומה חקירות תל אביב לבין המחלקה לביקורת ממוחשבת ברשות המסים הנוגע לפעילות מסחר באינטרנט. בפעילותם, מיפו הגורמים רשימה של ישראלים המפיקים הכנסות מהאינטרנט מבלי לדווח לרשויות המס.

על פי החשד עולה כי מינץ, העוסק בתחום ארכיטקטורת תוכנה ומנהל אתר היכרויות, מכר בין השנים 2009 -2015 שטחי פרסום באינטרנט לחברת Google, והפיק מפעילות זו 2,223,470. בחקירתו הודה כי הכספים הועברו אליו מגוגל ישירות לחשבון בנק ישראלי בבעלותו.

במהלך החקירה עלה גם כי למינץ הכנסות מהשכרת דירה אשר בבעלות הוריו, וכי הוא לא דיווח על הכנסות אלו בין השנים 2012-2018.

כבוד השופטת שלומית בן יצחק מבית משפט השלום שחררה את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם התחייבות עצמית על סך 400,000 ₪, ערבות צד ג' של שני ערבים על סך 200,000 ₪ כל אחד, הפקדת מזומן על סך 200,000 ₪ ועיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות