שני נערים וצעיר בן 20 תושבי אשדוד נעצרו לאחר שירו ״ כמעשה קונדס״

תושבי אשדוד נעצרו לאחר שירו עם הרובה אוויר ופגעו בעוברת אורח תמימה. לטענת שני הנערים והצעיר בן ה 20, ירו ״כמעשה קונדס״. בתום חקירתם שוחררו בתנאים
אייל חן |

ביום ראשון סמוך לשעה תשע וחצי בלילה נפצעה באורח קל תושבת אשדוד שצעדה ברחוב יצחק רבין בעיר. בעקבות הדיווח למשטרה על פציעתה של עוברת האורח כתוצאה מירי אקדח אוויר לעברה, ביצעו שוטרי משטרת אשדוד חקירה מהירה. השוטרים יחד עם אנשי עיריית אשדוד צפו במצלמות "מוקד רואה" של העירייה אשר תיעדו את הפגיעה באישה.

השוטרים הצליחו לזהות את לוחית רישוי כלי הרכב של מבצעי הירי כפי שעלה בצילומי המצלמות ומכאן הדרך לאיתור החשודים היתה קצרה. הם אותרו תוך פחות מיממה שלושת הצעירים נעצרו והובאו לחקירה בחשד לביצוע המעשה. בחקירתם הם קשרו עצמם לאירוע ובעל הרכב הצעיר בן 20 הודה במעשה וטען כי ביצעו זאת כמעשה קונדס. בתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים.

לדברי גורמים בעיריית אשדוד בעיר הוצבו 500 מצלמות המחוברות למוקד העירוני והן משמשות כעניים לגורמי הביטחון וההצלה המצלמות הוצבו בין היתר כדי להגביר את תחושת הביטחון של הציבור בעיר ולסייע למשטרה לאתר גורמים עבריינים כמו במקרה האחרון.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות