7 נעצרו בחשד להפעלת אתרי הימורים לאחר חקירה סמויה של להב 433

חוקרי יחידת להב 433 עצרו הבוקר בתום חקירה סמויה 7 חשודים לחקירה באזהרה ועיכבו 4 נוספים בגין חשד לביצוע עבירות של ארגון וניהול הימורים,ועבירות הלבנת הון לאחר שלפי החשד ניהלו מערך של הימורים רחב היקף באתרי אינטרנט. במקביל במבשרת ציון נתפסה דירה ששימשה להימורים ולמשחקי טקסס הולדם.
אייל חן |
לה"ב 433

הפעילות המשטרתית התאפשר לאחר חקירה סמויה מול תופעות של פשיעה כלכלית בתחום ארגון וניהול הימורים בלתי חוקיים, המשטרה פשטה הבוקר על בתיהם של 7 חשודים מצפון הארץ ועצרה אותם בחשד לעבירות של ניהול הימורים באינטרנט.

החקירה נערכת בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

על פי החשד, החשודים, עסקו כל אחד על פי חלקו בהפעלת אתרי הימורים באינטרנט כשהם גובים סכומי כסף באמצעים מקוונים ואלה על פי החשד מועברים לאתרי ההימורים באמצעות שיטות מתוחכמות על מנת להסתיר את תנועות הכספים מרשויות האכיפה.

בחיפושים שבוצעו בלשי המשטרה שהגיעו עם צווי חיפוש חתומים מראש על ידי שופט בית המשפט בראשון לציון נתפסו סכומי כסף. במשטרה אומרים כי כל שבעת החשודים יובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בבימ"ש השלום ראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרם.

בנוסף במהלך סוף השבוע האחרון פשטו בלשי משטרת מחוז ירושלים על דירת הימורים בלתי חוקיים במבשרת ציון בפשיטה נתפסו עשרות אלפי שקלים, ז'יטונים (אסימוני משחק) וקלפים. בזמן הפשיטה אותרו כ-25 חשודים בזמן שהם משחקים במשחקי מזל. צעיר בשנות ה-20, תושב הצפון, נעצר על ידי הבלשים בחשד שניהל את דירת ההימורים וארגן את משחקי המזל. הוא הובא במהלך השבת בפני בית המשפט ושוחרר בתנאים מגבילים.
מהמשטרה נמסר כי "במהלך סוף השבוע פשטו בלשי המשטרה על הדירה כשהם מצוידים בצו בית משפט. השוטרים תפסו קלפים ואסימוני הימורים (ז'יטונים) שהיו מונחים על שולחנות המשחק, וכן נתפסו עשרות אלפי שקלים במזומן ומטבע זר".

עורך דין פלילי קובי מרגולוב

עו"ד קובי מרגולוב ממשרד עורכי הדין "כץ מרגולוב הראל" המייצג את אחד החשודים מסר "מרשי, איש משפחה ללא עבר פלילי, עוסק בשיווק עסקאות קריפטו לגיטימיות ופועל במסגרת החוק. משרדנו משוכנע כי העניין יתברר עד מהרה בבית המשפט"

עו"ד פלילי יעקב שקלאר

עו"ד יעקב שקלאר המייצג בתיק מסר "לפי חוקרי להב 433 מדובר ברשת הימורים בינלאומית. מנסיוני כל תיק של להב מתחיל בקול תרועה רמה ורובם נגמרים בקול ענות חלושה. כך יהיה גם בתיק זה. החשוד שלי כופר בעבירה ומסביר שהוא הלקוח ולא המנהל. ובכלל – הגיע הזמן לעסוק בפשעים אמיתיים ולא בהימורים. ואם המדינה רוצה מיסים – שתתיר את ההימורים בחוק ואז לא תטען בחוצפה לעבירות מס!!"

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות