משפחת נשר תובעת נזיקית במיליונים

הוריו של הנער ארי נשר ז"ל, בן ה-17 – אבי ואיריס, הגישו אתמול לבית משפט המחוזי בתל אביב, תביעה אזרחית לפיצויים נגד הכדורגלן יצחק אספה ונגד חברות הביטוח על נזק מיוחד בסך מאות אלפי שקלים ונזק כללי על פי הערכת בית המשפט. כזכור לפני כשלושה חודשים הכדורגלן יצחק אספה, הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב בהפקרתו של נשר ושיבוש מהלכי משפט.
אייל חן |
לוויתו של ארי נשר

בחודש ספטמבר שעבר, רכבו נשר ז"ל וחברו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח בתל אביב, הכדורגלן אספה שהגיע ממסיבה במועדון בנמל תל אביב, בשלב מסוים, כשרכבו של אספה היה במרחק של כ-15 מטרים מאחורי האופניים, סטו האופניים שמאלה ואספה התנגש בהם בעוצמה. לאחר התאונה המשיך אספה בנסיעתו, וכמה שניות לאחר מכן נעצר בחריקת בלמים, עצר את הרכב לפרק זמן קצר, המשיך בנסיעה איטית, עצר בשנית ונמלט מן המקום.

תביעת הנזיקין שהוגשה אתמול לבית המשפט ע"י עו"ד ישראל ויינברג, נפתחה במשפט: "תביעה זו עניינה תאונת דרכים מחרידה שכתוצאה ממנה נפגע קשה מאוד ונפטר מספר ימים לאחר מכן בחור בן 17 עילוי שהיה ״כוכב״ ונשקף לו עתיד מזהיר בעולם הקולנוע הישראלי והעולמי".

בתביעה מציין עו"ד ויינברג כי הוריו של ארי, הם אבי נשר שהינו מגדולי במאי הקולנוע במדינת ישראל ואמו של ארי, איריס, היא אומנית צלמת מצליחה. על ארי נכתב כי כבר מגיל צעיר ארי התבלט בכישוריו יוצאי הדופן .ארי למד בבית הספר לאומנויות, קמפוס אריסון לאומנויות בתל אביב ולמד שם במגמת קולנוע וכבר בבית הספר ארי בלט וגילה תכונות מיוחדות. עם סיום לימודיו בבית הספר לאומנויות ארי עבר ללמוד בבית הספר התיכון ״תלמה ילין״ וגם שם התבלט מאוד וגילה מחויבות רבה לעולם הקולנוע וטלוויזיה.

"ארי לא היה רק שחקן בולט כבר בגיל צעיר, הוא גם ערך וביים סרטים ובין היתר ערך וביים כבר בגיל 13 סרט קצר בו שיחקו השחקנים הידועים והמצליחים אדיר מילר ואורי חזקיה. ארי עצמו שיחק אף הוא בסרט זה וממנו עולה כשרונו הנפלא. באותו גיל ארי גם ערך וביים סרט בשם ״ קקטוס״", נכתב בתביעה על ידי עו"ד וינברג שהוסיף: "אנשי מקצוע, מלהקי שחקנים, סוכני שחקנים שמעסיקים אך ורק אושיות בולטות ומפיק ידוע ובעל שם בארץ, כמו גם מבקר קולנוע ידוע, כולם כאחד מספרים על ארי כי היה יוצא דופן לעומת הנוער, במובן החיובי של המילה, כי היה מאוד רציני, בעל מוסר עבודה גבוה ומכוון מטרה כזה שהייתה לו מחשבה ומחויבות לקולנוע, כבעל מחשבה עצמאית וכזה שהייתה לו בקיאות בקולנוע הישראלי והעולמי כבר בגיל צעיר".

על פי התביעה באם נשר ז"ל לא היה נהרג בתאונת הדרכים הוא משתכר סכומים גבוהים. "לדעת אוטוריטות ובעלי ניסיון בתחום, שהכירו את ארי היטב ועבדו אתו, ארי היה ב״נקודת פריצה״ להצליח ולעשות חייל בעולם הקולנוע, הטלוויזיה, והקשור בהם בשנה בה נפטר ובשנים הבאות. לא יכול להיות ספק גם לדעת בעלי מקצוע שהכירו את ארי היטב, שבזמן שנותר עד לגיוסו לצה״ל- למעלה משנה. ארי היה משתכר סכומים גבוהים, בין כשחקן בסרטים, בין כמשתתף בסדרות איכותיות בטלוויזיה ובין כפרזנטור מוביל דעה של חברות שונות ברשתות חברתיות".

עו"ד ישראל וינברג

 

עו"ד ישראל וינברג מסר בתגובה"אין סכום בעולם שיכול לפצות על האובדן האיום שחוותה משפחת נשר, מדובר בתאונה כל כך מיותרת שגדעה באבחה את חייו של נער שאי אפשר להגדיר אחרת מעילוי, יוצר מחונן ואדם נפלא, בית המשפט יחשף לגודל ועומק הטרגדיה באמצעות תצהירים ועדויות של כל אדם שארי נגע בחייו"

 

נפגעת בתאונת דרכים? בחן סיכוייך לקבל פיצוי מחברת הביטוח

[gravityform id="9" title="false" description="true" ajax="true"]

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות