אישום: סחטו, חטפו ופגעו בבעלי מכון ליווי

מתברר שגם במקצוע הסרסרות לזנות, קיימים סיכונים. הבוקר הוגש לבית משפט המחוזי בתל אביב כתב אישום חמור נגד שישה תושבי המרכז אשר סחטו, חטפו, כלאו ופצעו שני תושבי בת ים אשר עסקו בסרסרות וניהלו משרד ליווי. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.
רונן חן |

הכל החל, לפני מספר חודשים, כאשר הנהג אשר הסיע את נערות הליווי, גנב את האתנן בסך 6000 שקלים, אותו היה אמור לשלם לסרסור. במקום להחזיר את הכסף, הנהג החליט להתחיל ולסחוט את בעלי העסק וביקש להיפגש עם אחד מהם, בטענת כזב, כי בכוונתו להשיב לו את הכסף שגנב. בעל העסק הסכים לפגוש את הנהג בקרבת דירתו

לנהג הצטרפו מספר חברים, אשר הגיעו לקרבת הדירה בבת ים, כשהם מצוידים בסכין והמתינו לחזרתו של הסרסור הביתה, מתוך כוונה לחטוף אותו ולסחוט אותו. כעבור שעה קלה כאשר הוא הגיע לקרבת הדירה ברכבו, תקפו אותו ואילצו אותו להיכנס לרכב ולנסוע יחד עימם לאזור שומם, שם המשיכו לתקוף אותו, על ידי כך שהכו אותו בפניו וגרמו לו פציעות תוך שהם דורשים מטנו למסור להם כסף.

לאחר מכן הם הובילו אותו בחזרה לדירתו, ושם הוא הסכים אלכס למסור להם סכום של כ-50,000 ₪ אשר היו ברשותו בשל חששו מהם. לאחר מכן הוא נסע לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון שם קיבל טיפול ושוחרר לביתו.

שבוע לאחר מכן שוב חזרה החבורה לסרסור והפעם התקיים המפגש בבית של אחד הנאשמים, שם הורו לו לשלם להם 150 אלף שקל דמי חסות ואף איימו עליו ואמרו לו: 'אם תשקר אני אחתוך לך את האצבעות'. בשל חששו מהנאשמים הסכים הסרסור לשלם להם את ״דמי החסות״ תוך שבוע.

לאחר שבוע הוא קיבל מהם טלפון ושאלו אותו מהיכן לבוא לקחת את דמי החסות, אולם הפעם הסרסור תפס אומץ וסירב לשלם ובתגובה נאמר לו: "אף אחד לא יעזור לך…באת לפה כמו גבר, תמשיך להיות גבר, תרוויח אותנו" ובתגובה הוא ביקש מהם ארכה נוספת.

כאשר הוא הפסיק לענות להם לטלפון, הגיעו הנאשמים לפקיד של הסרסור, ושוב התקשרו אליו משם ואמרו לו "אם אתה רוצה שזה ייגמר בכבוד", במטרה להניעו לשלם ובתגובה הוא השיב כי אין לו כרגע כסף. בתגובה הם כלאו אותו בדירה, מתוך כוונה לגרום לו לשלם להם את "דמי החסות", אך הוא סירב לפגוש אותם מחשש כי יפגעו בו ואמר להם: "אם אני אגיע לפגישה אני לא אצא על שתים". בינתיים הם לקחו מהפקיד, את מפתחות המרצדס, השעון וכסף זר ומחששם החליטו השניים לשלם לסוחטים את הכסף אבל בתשלומים של 15 אלף שקל לחודש.

בינתיים המשטרה נכנסה לתמונה והחלה בהאזנות סתר שם נקלטו נסיונות הסחיטה וכן מסרונים ובהם ההסדר לפיו הגיעו להסדר וישלמו להם את הכסף בתשלומים ובטלפון של אחד הנאשמים תמונות שתיעד את עצמו עם הרכוש שסחט מהפקיד במשרד נערות הליווי .

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות