הנאמנים ציינו בדיון כי התמורה נטו מעסקת המכר עדיין לא ידועה, כיוון שצפוי להיות היטל השבחה ומס שבח. אבל הנאמנים ציינו מאחר ויש גם הפסדים לחברה יתכן ואפשר יהיה להתקזז כנגדם והוצאות נוספות שאפשר לנכות ממס השבח. הנאמנים גם חשפו כי החברה משלמה מאות אלפי שקלים לנתב"ג שכירות בלי קשר אם זה חורף או קיץ.
"החנויות בנתב"ג הן חנויות שההפעלה שלהן גבוהות מאוד ואנחנו מדברים על מאות אלפי שקלים בחודש. מדובר בחנויות שצריכות להיות מופעלות 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. מאות אלפי זה רק השכירות לפני ההפעלה", אמרו הנאמנים והוסיפו: "הרווחים של החנויות הללו בהקשר הזה הם לא משמעותיים ביחס להכנסות. בחודשי החורף משלמים לנתב"ג 200,000 שקלים שכירות ללא קשר למכירות. האופציה האחת היא לפנות לבית המשפט ולהודיע שמדובר בנכס מכביד, יש גם ערבות בנקאית של כמעט מיליון ₪ שאם היא תחולט אזי כמובן אנחנו מגדילים את מצבת הנשייה של החברה וגורמים נזק לבנק שהנפיק את הערבות, קרי, בנק הפועלים".
אחת מההצעות כך לפי הנאמנים היתה הצעה של חברת סטימצקי לקבל לידיה את הזכות להפעיל את החנות עם תמהיל מוצרים דומה למה שהופעל על-ידי מיכל נגרין, ולא חנות ספרים. "ביקשנו להסב את הזכויות מכוח החנויות הללו מצד אחד כדי להקטין את ההפסדים ולא להמשיך לשלם דמי שכירות, לקבל חזרה את הערבות ואפילו לקבל דמי פינוי. אנחנו ממתינים לעמדת רשות שדות התעופה".
ביום חמישי האחרון התקיים דיון בו הנאמנים הגישו דו"ח לפיו הם מתקשים לאתר גורם אחד שייקח על עצמו את כלל פעילות החברות. על פי הדו"ח שהוגש חל שיפור בתזרים המזומנים של החברות וכעת יציב ורווחי. "הכנסות החברות מהפעלת הנאמנים הזמניים עומדת עד עתה על סך של כ-4.3 מיליון שקל, ורווחיות ההפעלה עומדת כיום על למעלה מ-3 מיליון שקל", ציינו הנאמנים.
בסופו של דבר השופט אורנשטיין כתב בהחלטתו באשר להעברת זכות בשתי חנויות בנמל התעופה בן-גוריון לרשת סטימצקי שנעשתה פניה בהתאם לרשות שדות התעופה והבקשה תיבדק על-ידי בעלת המכרזים של רשות שדות התעופה. "מבלי לקבוע מסמרות, מצופה שרשות שדות התעופה תשקול בלב פתוח ובאוזן חפצה את הצעת בעלי התפקיד שיש בה כדי למזער את הנזקים שנגרמים לחברות, בהינתן דמי ההרשאה המשולמים לרשות מידי חודש והעלויות הנוספות הכרוכות בהחזקת החנויות שיש בהן כדי להכביד על קופת הנושים", כתב השופט אורנשטיין.