9 חודשי מאסר למורשע בעבירות מין בקטינה

בית המשפט גזר את העונש על נאשם שהורשע במעשים מגונים בחברה של בתו, בת 13, כאשר התארחה בביתם. הוא יפצה אותה ב-15 אלף שקל
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, אלעזר נחלון, נגזרו תשעה חודשי מאסר בפועל על נאשם שביצע מעשים מגונים בקטינה בת 13-13.5, חברתה של בתו. המקרה התרחש במספר הזדמנויות בשנת 2020, כאשר הקטינה התארחה בבית הנאשם.

הנאשם הורשע בעבירות של מעשה מגונה בקטינה שלא בהסכמה חופשית, בין המעשים שפורטו בגזר הדין, הנאשם הניח את רגליו על ירכי הקטינה במהלך ארוחות שבת, נגע בירכה מתחת לשולחן, ואף הכניס את אצבעו לתוך קרע בגרביונה. כמו כן, במספר הזדמנויות נוספות, נגע בגבה של הקטינה ובמותניה, תוך שאלות מטרידות כגון "האם זה נעים לך?".

"פגיעה חמורה בילדה"

התביעה טענה כי מדובר בפגיעה חמורה בקטינה, אשר נאלצה להתמודד עם השלכות נפשיות וחברתיות קשות ביישוב מגוריה. התביעה הדגישה את חוסר אחריותו של הנאשם, שעד היום מכחיש את המעשים ומכפיש את הקטינה. מנגד, הסנגור של הנאשם, ביקש להקל בעונש וטען כי הנאשם לא פגע באיברי מין ולא ביצע מעשים חמורים במיוחד. לדבריו, הנאשם איבד את עבודתו בעקבות ההרשעה ומשפחתו סובלת מקשיים כלכליים וחברתיים.

השופט אלעזר נחלון כתב בגזר הדין כי "מדיניות הענישה בעבירות מין, במיוחד כשמדובר בקטינים, מחמירה ביותר. הפגיעה בנפש הקטינה והאמון שניצל הנאשם מחייבים עונש מרתיע". הוא הוסיף כי המעשים "נעשו על ידי דמות קרובה תוך ניצול יחסי אמון".

בפסק הדין גזר השופט על הנאשם תשעה חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ל-21 חודשים, וכן פיצוי לקטינה בסך 15,000 שקלים.

_____________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט אלעזר נחלון 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות