רצח במסגד: כתב אישום נגד החשוד במעשה

לפני כחודשיים נרצח באכזריות סמיח אבו סלימאן וגופתו אותה במסגד בעיר טמרה. היום (יום א') צפויה המדינה להעמיד לדין את החשוד, בן 31 תושב העיר
רונן לוי |
זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

לבית המשפט המחוזי בחיפה יוגש הבוקר (יום א') כתב אישום כנגד רוצח שרוצץ את ראשו של הקורבן באמצעות מעמד של ספר קוראן בתוך מסגד.

לפני כחודשיים התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על גופת אדם שאותרה בתוך מסגד בעיר טמרה. עם הגעת שוטרי המחוז הצפוני לזירה זיהו כי ראשו של המנוח סמיח אבו סלימאן בן 49 מלוד, רוצץ ונפגע קשות בעזרת מעמד לספר קוראן עשוי ברזל שאותר מוטל בסמוך לגופה.

מיד עם תחילת החקירה התברר שהרוצח לקח עימו את מכשיר ה-DVR שנמצא בתוך המסגד לפני שנמלט מהמקום במטרה לשבש את החקירה ולהעלים ראיות.

זירת הרצח במסגד טמרה. צילום: דוברות המשטרה

בתום הורדת צילומי מצלמות אבטחה מעשרות מוקדים ברחובות הסובבים את המסגד, הצליחו החוקרים לזהות רכב שלקח את הנאשם ברצח טרמפ מרחוב סמוך לזירת הרצח. עוד באותו היום, בשעות הצהריים, ולאחר הפעלת אמצעים שונים, הצליחו השוטרים לעצור את הנאשם ברצח בן 31 תושב טמרה.

לאורך כל החקירה החשוד הכחיש את מעורבתו באירוע ולמרות עובדה זו וכן העלמת מכשיר ההקלטה מזירת הרצח, הצליחו החוקרים לאסוף די ראיות שקשרו את הנאשם לאירוע הרצח.

הבוקר, עם סיום שלב החקירה, תגיש הפרקליטות את כתב האישום לבית משפט המחוזי בחיפה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות