סטודנט לרפואה נעצר בפשיטה בנצרת – המשטרה חשפה 4 אקדחים ו-M16

פרט לסטודנט, עצרו שוטרי מחוז הצפון 2 חשודים נוספים ששהו במתחם המגורים. הפשיטה התבצעה על רקע מספר אירועי אלימות בין משפחות בגלל סכסוך בכביש
אייל חן |
הנשק שנתפס במתחם בנצרת. צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה של שוטרי מחוז צפון הוגשה הצהרת תובע כנגד 3 חשודים ביניהם סטודנט לרפואה שנעצרו במהלך פשיטה על מתחם מגורים בעיר נצרת, במהלכה נתפסו 5 כלי נשק שחלקם הושלכו מגג המבנה כשהרקע לאירוע הוא סכסוך בכביש.

אקדחים ותחמושת "בגלל סכסוך". צילום: דוברות המשטרה

שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי משמר הגבול נלחמים סביב השעון בתופעת הירי והפשיעה האלימה. הכוחות תופסים עבריינים בשעת מעשה ומפעילים אמצעים טכנולוגיים כדי לאתר כלי נשק ולעצור חשודים.

הצהרת תובע

בתאריך 17/08/24, במהלך פעילות ממוקדת של בלשי מחוז צפון ולוחמי מג"ב כנגד החזקה ושימוש בכלי נשק בלתי חוקיים בוצע פשיטה על מתחם מגורים בעקבות מספר אירועי אלימות בין 2 משפחות על רקע סכסוך בכביש.

במהלך סגירת הכוחות על המתחם נזרקו מהגג 2 אקדחים ונשק מסוג -M16 על מנת לשבש ראיות ובהמשך החיפוש נתפסו עוד 2 אקדחים נוספים, תחמושת ומחסניות.

במקום נעצרו מספר חשודים להמשך חקירתם בתחנת המשטרה ובסיום חקירתם הוגש כנגד 3 מהחשודים הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום בעניינם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות