אישום: ניצל קבוצת וואטסאפ לעדכוני מסיבות כדי לבצע עבירות מין בקטינות

אלירן צור, 29 מב"ש, נאשם בתקיפה מינית ברשת של כ-20 קטינות, בנות 11-15, אליהן הגיע באמצעות קבוצות ייעודיות למסיבות באפליקציית וואטסאפ
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

אלירן צור, בן 29 מבאר שבע, הואשם בביצוע עבירות מין ב-20 קטינות בגילאים בין 15-11 שנים, באמצעות אפליקציית וואטסאפ, לאחר שהשיג את הטלפונים שלהם במרמה.

מיוני השנה ועד מעצרו, צור באופן שיטתי וסדרתי לאתר מספרי טלפון של קטינות באמצעות קבוצות וואטסאפ רבות משתתפים, ברובם קטינים, אליהן הצטרף הנאשם באמצעות קישור ייעודי אותו השיג. כך, הצטרף הנאשם לקבוצות וואטסאפ "עדכוני מסיבות", "מסיבות נוער", "מסיבות באזור הדרום", "סדרות טי וי", "יציאות מטורפות קיץ 2024" ועוד.

בקשה למעצר עד תום ההליכים

לאחר שהצטרף לקבוצות, איתר הנאשם, בין השאר, באמצעות תמונות הפרופיל, מספרי טלפון של קטינות שונות ופנה אליהן באמצעות שיחות טלפון קוליות או באמצעות הוואטסאפ. חלק מהקטינות השיבו לשיחות הקוליות שביצע אליהן הנאשם, ובמהלך השיחות ביצע הנאשם בחלק מהקטינות עבירות מין שונות ובהן עבירות גרם מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, עבירות ניסיון גרם בעילה אסורה בהסכמה, מעשה מגונה, הטרדה מינית ועבירות נוספות. בחלק מן המקרים, אף איים הנאשם על הקטינות.

בבקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו צוין, כי הנאשם ביצע את המעשים באופן שיטתי וסדרתי, במשך תקופה של כחודשיים, זאת יומיים בלבד לאחר שחרורו ממאסר בגין עבירות דומות. כל אותה העת, פעל הנאשם במניפולטיביות, תוך ניצול בוטה של תמימות נפגעות העבירה. יתירה מכך, בפני חלק מהקטינות הציג הנאשם מצג שווא בנוגע לזהותו ועל חלק אף איים והפחיד, כל זאת על מנת לגרום לקטינות לשתף עימו פעולה.

מעשיו של הנאשם, היקפם הרב ונסיבותיהם, ובכלל זה משך הזמן בו ביצע את המעשים כאמור מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות