אישום: גנב מזון ממשאיות קירור שיועדו ללוחמים

כתב אישום הוגש כנגד תושב קרית שמונה החשוד בגניבת מצרכי מזון שיועדו לחיילים ונזקקים שנשארו בעיר בעת המלחמה: "נתפס על חם"
אייל חן |
המזון שנגנב ונתפס. צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני כתב אישום הוגש כנגד תושב קרית שמונה החשוד בגניבת מצרכי מזון שיועדו לחיילים ונזקקים שנשארו בעיר בעת המלחמה.

החל מראשית מלחמת חרבות ברזל פועלים שוטרי המחוז הצפוני בעיר קרית שמונה למען בטחון האזרחים שנותרו בעיר ולשם שמירה על רכוש המפונים שעזבו את המקום והשאירו את כל רכושם מאחור.

בשבועות האחרונים התקבלו בתחנת קרית שמונה מספר דיווחים על גניבה של מוצרי מזון שיועד לתושבים מעוטי יכולת שנשארו בעיר ונתמכים על ידי ארגונים ועמותות וכן על גניבה מתוך משאית צבאית המשמשת כמחסן אליו מעבירים ספקים מוצרי מזון שמיועדים להגיע אל החיילים בקו הגבול.

המעקב הצליח, החשוד נעצר

עם קבלת הדיווחים החלה התחנה בפעילות סמויה שכללה תצפיות ושימוש באמצעים טכנולוגיים לשם ברור זהותו של החשוד. מיד עם העלאת החשד כלפי תושב העיר בן 55, החלו בלשי התחנה בביצוע מעקבים אחר תנועותיו בעיר לאורך שעות היום.

במהלך ביצוע המעקב הצליחו השוטרים לחשוף שני מקרים בהם ניראה החשוד מגיע למשאית הקירור בה מאוכסן אוכל שיועד לחיילים ובאחד המקרים תפסו את החשוד מעמיס ברכבו הפרטי עשרות קילוגרמים של סחורה.

עוד עלה מחומר החקירה כי במצרכים אותם נהג החשוד לגנוב, הכין החשוד ארוחות שונות אותם מכר לאנשים שונים. את הכנת הארוחות ביצע החשוד בעסק לקייטרינג בו עבד בשעות הבוקר כאשר הוא חוזר אליו בשעות הערב ללא ידיעת בעלי המקום.

אתמול, עם סיום שלב החקירה הגישה שלוחת התביעות של קרית שמונה כתב אישום עם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בטבריה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות