אישום: זייף תעודת זהות ישראלית כדי לעבוד בניקיון

המדינה הגישה כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי, 42 משכם, שהשתמש בתעודה המזויפת כדי להתקבל לעבודה באתר העבודה של עיריית הרצליה
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי, אשר השתמש בתעודת זהות ישראלית מזויפת והתקבל באמצעותה לעבודה באתר העבודה של עיריית הרצליה.

בשבוע שעבר בשעות הבוקר במהלך פעילות של שוטרי משטרת גלילות נעצר הנאשם, אשר הציג בפניהם תעודת זהות ישראלית מזויפת עליה מוטבעת תמונתו. החשוד, תושב שכם, בן 42, ללא אישור כניסה לישראל, נעצר והועבר לחקירה. במהלך החקירה התברר כי בתאריך 26.8 הגיע החשוד לאתר עבודה של עיריית הרצליה, בסמוך לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, והציע עצמו לעבודה במקום כעובד ניקיון.

התעודה המזויפת שנתפסה אצל הנאשם. צילום: דוברות המשטרה

גם המעסיק עוכב לחקירה

כאשר התבקש להזדהות על ידי המעסיק במקום השתמש החשוד בתעודת זהות מזויפת תוך שהוא מתחזה לאחר, באופן שהציג עצמו באמצעות תעודת זהות ישראלית מזויפת עליה מוטבעת תמונתו, עם פרטי אזרח ישראלי.

כאמור, אתמול נעצר החשוד על ידי השוטרים ברחוב חובבי ציון בהרצליה במהלך עבודתו בניקיון. הוא הועבר לחקירה במשטרה. כמו כן עוכב לחקירה המעסיק של החשוד.

כאמור, בסיום החקירה, הוגש כתב אישום נגד החשוד, בן 42, תושב שכם, בגין כניסה לישראל שלא כחוק, שימוש במסמך מזויף והתחזות לאדם אחר במטרה להונות. כמו כן, הוגשה בקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות