נתפס עם 14 קילו סמים במכונית וטען: "הרגע קניתי את הרכב"

בלשי ימ"ר י-ם תפסו 140 פלטות חשיש שהוסתרו בשקית צבעונית משובצת ברכבו של גבר, כבן 40 מדרום הארץ. לצד כתב האישום, מבקשת המדינה להותירו במעצר
רונן לוי |
חלק מהסמים שנתפסו במכונית. צילום: דוברות המשטרה

"הרגע קניתי את הרכב": 140 פלטות חשיש בתוך שקית צבעונית משובצת, נתפסו על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ברכבו של נאשם שנהג בכביש 1. לאחר שחקירתו הסתיימה, הגישה יחידת התביעות המשטרתית ממחוז ירושלים כתב אישום נגדו.

במהלך פעילות במנהרות "הראל" שבכביש 1 לפני כעשרה ימים, נעצר רכב לבדיקה ובירור זהות הנוהג ברכב. במהלך הבדיקה, התעורר חשדם של בלשי המשטרה כי ברכב ישנם סמים.

בעקבות כך, ערכו הבלשים חיפוש ברכבו ובמהלכו הבחינו בשקית משובצת בצבעים: כחול, לבן, אדום ובתוכה נמצאו 28 חבילות עטופות ובהן פלטות של סמים מסוכנים מסוג חשיש במשקל של למעלה מ-14 ק"ג. הסמים שנתפסו על ידי בלשי המשטרה, הועברו לבדיקת מעבדה משטרתית.

הנאשם (40, תושב דרום הארץ) שנעצר, הועבר לחקירה ביחידה המרכזית וטען כי רק הרגע קנה את הרכב. מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בירושלים. עם סיום החקירה בימ"ר ירושלים, היום הוגש נגדו כתב אישום על יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים בגין עבירות סחר והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. לצד כתב אישום זה, ביקשה התביעה המשטרתית את הארכת מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות