חשד: היכה את אשתו בסיר בישול

אלימות בחניקה, באמצעות סיר בישול, מערוך וחגורה: 2 חשודים בתקיפה של בנות זוג במקרים שונים. המדינה צפויה להגיש בעניינם כתב אישום בימים הקרובים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

אלימות בחניקה, באמצעות סיר בישול, מערוך ובחגורה: שני חשודים תקפו באלימות קשה את בנות זוגם בשני מקרים שונים. השניים נעצרו וחקירתו של אחד החשודים כבר הבשילה לכדי כתב אישום שיוגש נגדו בימים הקרובים.

שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים פתחו בחקירת שני מקרי אלימות חמורים בין בני זוג, בגינם נגרמו חבלות לקורבנות, ועצרו את שני החשודים במעשים אלו.

מחקירת אחד המקרים עלה, כי החשוד, 45 תושב צור באהר במזרח העיר, תקף עפ"י החשד את אישתו, חנק אותה מספר פעמים תוך שימוש בחגורה, והכה אותה בסיר. כתוצאה ממעשיו, נגרמו לה חבלות בגופה. עוד התברר מהחקירה, כי החשוד נוטה לתקוף את אשתו לא אחת, וזאת לעיני ילדיהם.

הצהרת תובע

לאחר שחוקרי תחנת עוז השלימו את חקירתו וגיבשו תשתית ראייתית, הוגשה היום הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגדו.

במקרה נוסף, חשוד תושב ג׳בל מוגבר בשנות ה-30 לחייו, תקף עפ"י החשד את אישתו וגרם לה חבלות תוך שהיכה אותה בראש ובגב. כתוצאה ממעשיו פונתה האישה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

מיד לאחר קבלת הדיווח, שוטרי תחנת עוז פתחו בחקירה ואמש עצרו את החשוד במעשים והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך היום, תבקש המשטרה בבימ"ש להאריך את מעצרו. חקירת המשטרה עודנה נמשכת, במטרה למצות עמו את הדין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות