"קנה" רכבים משומשים ולא שילם

כנגד תושב כאבול כבן 38 הוגש כתב אישום ולפיו הוא פנה לאנשים פרטיים שמכרו את רכבם והציג אישורים מזויפים על העברה בנקאית לצורך הרכישה
אייל חן |
אילוסטרציה envato

כנגד תושב כאבול כבן 38 הוגש כתב אישום ובו 30 אישומים. לפי כתב האישום, הנאשם נפגש עם הקורבנות, בדק את הרכבים והציג בפניהם מצג שווא לפיו ביצע את תשלום הרכישה באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלהם הוא נטל במרמה, מ-30 קורבנות שונים, ביניהם קשישים ותושבים מפונים.

במשטרת ישראל התקבלו תלונות מאזרחים על כך שנעקצו על ידי אדם שביקש לקנות את רכבם וביצע זאת באמצעות המחאות ללא כיסוי, העברת הודעה מזויפת על העברת כסף בין חשבונות ובהבטחות של העברה עתידית.

תוכנית הונאה

מחומרי החקירה עולה כי הנאשם רקם תכנית להונות אנשים המעוניינים למכור רכבי יד שנייה זאת במטרה לקבל מהם את הרכבים במרמה ללא מתן תשלום עבורם, להעביר את הבעלות על שמו או על שם אחרים ולמכור את הרכבים תמורת תשלום. במסגרת פעולותיו, נהג הנאשם ליצור קשר עם קורבנות אשר הציעו את רכבם למכירה והציג בפניהם מצג כוזב לפיו הוא מעוניין לרכוש את הרכב תמורת תשלום.

הנאשם נפגש עם הקורבנות, בדק את הרכבים והציג בפניהם מצג שווא לפיו ביצע את תשלום הרכישה באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק של הקורבנות. הוא נטל במרמה, מ-30 קורבנות שונים ביניהם קשישים ותושבים מפונים בסך כולל של קרוב למיליון וחצי שקלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות