כדור נגד כאב לב: "תחקרו אם אשתי בוגדת בי"

תושב רמלה, החשוד בירי, הגיע לתחנת המשטרה עם נשקו והודה במיוחס לו, לטענתו כי חשד שאשתו בוגדת בו. במהלך חקירתו ביקש מהשוטרים שיגיעו לחקר האמת
אייל חן |
אילוסטרציה: envato

ירי בעיר רמלה הוא דבר שבשגרה, בדרך כלל המשטרה מתקשה לאתר את היורים, אולם אתמול (שבת) גם השוטרים הופתעו לאחר הירי כאשר הגיע אדם לתחנה עם הנשק והודיע שהוא ירה ויש לו בקשה אחת קטנה שיגיעו לחקר האמת בשאלה האם אשתו בוגדת בו. בית משפט האריך את מעצרו בחמישה ימים.

אתמול בשעות הבוקר התקבלו דיווחים על ירי בשכונה בקריית אומנים ברמלה. שוטרים הגיעו למקום, איתרו את הזירה. החלו לבצע תחקור. במהלך הטיפול באירוע, הגיע תושב רמלה בן 61 לתחנת המשטרה המקומית, פנה למאבטח, ומסר שמי שביצע את הירי קודם לכן זה הוא ואף הוציא את האקדח ונתן אותו למאבטח. המאבטח לקח את החשוד לתוך התחנה והעביר את הנשק לשוטר.

חקר האמת

בחקירתו החשוד מסר כי הוא מביע חרטה על מה שביצע וכל זה בעקבות שרוצה שיגיעו לחקר האמת בגין שהוא חושד שאשתו בוגדת בו עם אחר. בגלל שאף אחד לא מאמין לו ביצע מה שביצע על מנת שהיחידה החוקרת תבצע חקירה ותאשש את החשדות שלו.

הבוקר הובא החשוד לבית המשפט, שם ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו וציין כי החשוד מסר שגם ניסה להתאבד לפני כן בעקבות הארועוכמו כן שהירי בוצע במקום ספציפי ויש נזק למקום.

השופט יובל קדר, הורה על הארכת מעצרו של החשוד בחמישה ימים נוספים תוך שהוא ציין כי לאחר עיון בתיק החקירה, שוכנע כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את המיוחס לו וממכלול הנתונים בתיק קמה עילת מעצר מסוג מסוכנות וכן עילת מעצר של חשש לשיבוש.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות