תיעוד: תושבי ערערה נאשמים בחטיפה של צעירים בצפון ת"א

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש נגד 3 תושבי ערערה, בשנות ה-20 לחייהם, ולפיו הם דקרו והיכו שלושה צעירים, ואף חטפו את אחד הקורבנות
דניאל בן חמו |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש נגד 3 תושבי ערערה, בשנות ה-20 לחייהם, אשר דקרו והיכו שלושה צעירים, ואף חטפו את אחד הקורבנות מדירה בת"א.

הכל החל לפני מספר שבועות בשעת לילה מאוחרת, כאשר התקבלו במשטרה קריאות רבות אודות אירוע אלימות רב משתתפים בבית ברחוב סלוניקי בת"א. מהחקירה עלה כי על פי החשד בעת ששהו 3 הקורבנות, תושבי ערערה בתל אביב, בבית של חבר, הגיעו לבית קבוצה של 7 אנשים לרבות החשודים, גם הם תושבי ערערה, כאשר הם מצוידים בגז מדמיע, אלות סכינים ומוטות ברזל, תקפו באמצעותם את 3 הקורבנות, דקרו את אחד הקורבנות פעמיים בגופו.

ננטש על שביל עפר

3 מהחשודים העלו את אחד הקורבנות שהותקפו לאחד הרכבים עימם הגיעו ונסעו איתו עד לערערה. שם, הפשיטו ממנו את בגדיו והיכו אותו. כתוצאה ממעשיהם נגרמו לקרבנות חבלות בגופם לרבות פצעי דקירה.

תוך זמן קצר הצליחו השוטרים לאתר שני חשודים בערערה, כשהקורבן ברכבם, אולם כאשר החשודים זיהו את השוטרים, ברחו ונטשו את הקורבן על כביש עפר. השוטרים רדפו אחריהם והצליחו לעצור אותם. חשוד נוסף נעצר למחרת.

עם השלמת החקירה הגישה הפרקליטות כתב אישום ובקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות