אם ובנה נאשמים: גנבו מוצרי מזון מהסופר

לאחר שנתפסו בשעת מעשה, הגישה המדינה כתב אישום נגד האישה, 62, ובנה בן ה-45, תושבי בית שמש. מיוחסת להם גם גניבה של מכשירי סלולאר לפני כחצי שנה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה Envato

אישה בת 62 ובנה בן ה-45, שניהם תושבי בית שמש, נתפסו גונבים מרשת מזון. בתום חקירת המשטרה, גובשו ראיות כלפי הנאשם גם בשני מקרים נוספים של גניבה מבתי עסק שתועדו במצלמות אבטחה. צפו בתיעוד הנאשם בזמן גניבה מתחת לברזנט של דוכן בקניון.

לפני כשבוע, דיווח קצין הביטחון של רשת מזון בבית שמש, על גניבת מוצרים מסניף הרשת על ידי שני הנאשמים. למקום הוזעקו שוטרי תחנת בית שמש של מחוז ירושלים. השניים, אם ובנה, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. מחקירת המקרה ועל פי עובדות כתב האישום, עלה כי באותו היום בשעה 16:30 לערך, שהו הנאשמים בסופר ומילאו את עגלת הקניות בכל טוב. בהגיעם לקופה, הם הניחו חלק מהמוצרים על מסוע הקופה, ואילו הנאשמת פסעה מאחורי גבו של הקופאי עם העגלה ובה מוצרים גנובים בשווי של כ-1,300 שקלים מבלי לשלם עליהם. לאחר מכן יצאו השניים עם המוצרים שגנבו מפתח העסק.

עוד במסגרת חקירתו של הנאשם ועל פי עובדות כתב האישום, עלה כי ימים ספורים קודם לכך באישון לילה, נכנס נאשם זה אל מרכז מסחרי בבית שמש וניגש לעבר דוכן פלאפונים שהיה סגור באותה העת ומכוסה ביריעת ברזנט. הנאשם הסיט את היריעה, נכנס תחתיה ונטל לידיו כעשרים כיסויים לטלפונים סלולריים בשווי כולל של כ-1,500 שקלים ויצא לאחר מכן מהקניון.

במקרה דומה שארע בחודש פברואר השנה, הגיע הנאשם לקניון וניגש אל הדוכן שמכוסה ביריעת ברזנט, הסיט את היריעה, נכנס תחתיה וניסה לגנוב רכוש. בשל במעשיו, הופעלה האזעקה של הדוכן, אז הנאשם החל לפלס את דרכו מתחת ליריעת הברזנט ויצא, לא לפני שהספיק ליטול לידיו מכשיר טלפון סלולרי מדגם חדיש, ונמלט מהמקום.

בסיום חקירתם של השניים, הגישה נגדם יחידת תביעות מחוז ירושלים כתב אישום בגין מעשי הגניבה והסגת גבול פלילית. כמו כן, ביקשה התביעה מבימ"ש להורות על המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות