בן 20 מהרצליה נאשם באיומים במצ'טה: "אל תסתכלו עלי, אני אהרוג אתכם"

כוחות משטרה שהוזעקו לרחוב בן גוריון בהרצליה הופתעו לגלות את הנאשם כשהוא מנופף בסכין חרב ומאיים על סועדים תמימים בחומוסיה
רונן לוי |
מעצר. ארכיון

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד תושב הרצליה בן 20 אשר איים להרוג עוברי אורח כשהוא מנופף במצ'טה.

לפני כעשרה ימים בשעות הצהריים, התקבל במשטרה דיווח על אירוע ארוע ירי בסמוך לחומוסיה ברחוב בן גוריון בהרצליה.

כוחות משטרה הגיעו למקום מייד וגילו כי החשוד נורה לאחר שהגיע למקום ועל פי החשד אחז ונופף במצ'טה (סכין חרב), כשהוא תחת השפעת אלכוהול, קילל ואיים מס' פעמים על הסועדים ועל עובד החומוסייה, שלא יסתכלו עליו ולא ידברו, שיהרוג, ירצח וישחט את הסועדים והוריהם, כשהוא מניף את המצ'טה לכיוונם ושב וחוזר על כך.

"אל תסתכלו עלי"

גם כשעזבו הסועדים את המקום ופנו לרכבם, הגיח החשוד לכיוונם בפנים רעולות במסיכת סקי כשהוא רודף אחריהם וצועק שיהרוג אותם.

אחד מהאזרחים, שעליו איים החשוד, ניסה לסגת לאחור ולהתרחק, אך משהמשיך החשוד להתקרב לכיוון החבורה, שלף את נשקו וירה מתוך הגנה עצמית לכיוון פלג גופו התחתון, ופצע אותו בירכו.

עם קבלת הדיווח, חוקרי משטרת גלילות פתחו מיד בחקירה, עצרו את החשוד תושב הרצליה בן 20, וניהלו חקירה מקצועית ומעמיקה לרבות תיחקורי מצלמות, ותשאולים רבים. בסיומה של החקירה הצליחה היחידה החוקרת לגבש תשתית ראייתית נגד החשוד ואתמול הגישה נגדו יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצרו בפיקוח אלקטרוני עד סיום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות