התיעוד שהפליל את גנבת הבשמים הסדרתית

בתום חקירה הגישה המשטרה כתב אישום נגד תושבת הרצליה, 34, המייחס לה סדרת עבירות גניבה באלפי שקלים, תוך שימוש נרחב בכרטיסי חיוב
גילי סיוון-כהן |
בושם. צילום אילוסטרציה: envato

משטרת לב ת"א עצרה את תושבת הרצליה בת 34, גנבת סדרתית, ולאחר חקירה הוגש נגדה כתב אישום בעבירות של גניבות באלפי שקלים ושימושים בכרטיסי חיוב.

על פי החשד, גנבה החשודה ב 3 הזדמנויות שונות , 2 מהן באותו יום לפני כשבועיים ואחת כעבור ימים בודדים מחנויות פארם ברחובות אבן גבירול וארלוזורוב, לעיני כל, עשרות בשמים בשווי כולל של מעל 8,500 שקלים. במקרה נוסף גנבה הנאשמת בנוסף קורקינט ויצאה עימו מהחנות.

עם קבלת התלונות פתחו שוטרי תחנת לב ת"א בחקירה ובמסגרתה זיהו את החשודה. כאשר הגיעו לעצור אותה בבית, ניסתה להכשיל זאת ולהימלט דרך מתלה הכביסה ומרזב אולם נתפסה.

ראיות דיגיטליות

לאחר ביצוע תשאולים, פעולות חקירה רבות ואיסוף מגוון ראיות לרבות ראיות דיגטליות, הצליחו החוקרים לבסס את החשד לעבירות רכוש נוספות שביצעה במהלך ימים בודדים, חלקם אף ביצעה באותו יום בהפרש של שעות בודדות.

כך על פי האישום לפני מספר שבועות ביצעה בקיוסק בחוף מציצים בת"א, רכישות במאות שקלים באמצעות כרטיס אשראי שנגנב זמן קצר קודם, יחד עם פריטים רבים נוספים מרכב שחנה בחוף, לאחר שהרכב נפרץ, יומיים קודם לכן נכנסה לחנות בדיזינגוף סנטר וגנבה ישירות מהקופה 1500 שקלים.

עם סיומה של החקירה, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, נגד החשודה, כתב אישום הכולל 5 אישומים בעבירות רבות של גניבות, בינהן נטילת כרטיסי חיוב ושימושים בהם, והפרעה לשוטר. בנוסף, ביקשה לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות