כתב אישום: התחזו לשוטרים וגנבו מאות אלפי שקלים מקשישים

גולן רחמים, 47 מאזור, ואבישי אביטבול, 41 מרמלה, נאשמים כי הגיעו לביתם של מבוגרים, הציגו עצמם כשוטרים וגנבו מהמם במרמה כסף ורכוש יקר ערך
אייל חן |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש כתב אישום נגד שני נאשמים, אשר גנבו כסף ורכוש מאנשים מבוגרים לאחר שהתחזו לשוטרים. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, התחזות כעובד ציבור, קבלת דבר במרמה, גניבה, התפרצות לדירת מגורים ועבירות נוספות.

בהתאם לכתב האישום, הנאשמים גולן רחמים, 47 מאזור, ואבישי אביטבול, 41 מרמלה, הגיעו בשתי הזדמנויות שונות לביתם של אנשים מבוגרים ברמת גן ובראשון לציון, הציגו את עצמם בכזב כשוטרים וגנבו מהם במרמה כסף ורכוש יקר ערך.

באירוע אחד, פגשו במתלונן בבניין מגורים, כשהם חובשים כובעים של שוטרי יחידת הבילוש של משטרת ישראל, אמרו לו כי הוא מוזמן לחקירה ועליו להתלוות אליהם וגנבו ממנו את הארנק ואת מפתחות הרכב. לאחר מכן, גנבו את הרכב ונאשם 1 נהג בו כשהוא בפסילת רשיון נהיגה. באירוע אחר, נכנסו בכוח לדירה של אדם מבוגר בן כ-77, בטענה שהם הגיעו לעשות חיפוש וכאשר נדרשו להציג צו חיפוש או תעודה, איימו עליו, בין היתר כך: "תזהר ממני יש לי נשק שלי פה עוד מילה אני עוצר אותך". לאחר שחיפשו בדירה אחר הכספת ורכוש, שדדו מהדירה באיומים רכוש יקר ערך.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמים בחרו לבצע את העבירות כלפי אנשים מבוגרים, אשר האמינו כי מדובר בשוטרים ונתנו בהם את אמונם. הם פעלו באופן מתוכנן וניסו ליצור לעצמם רווח כספי מהיר על חשבונם של אזרחים תמימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות