סייעת בגן הילדים נאשמת בעשרות מקרי התעללות בפעוטות

הסייעת, שלי שיינקר בת 22 מנתניה, נאשמת ב-60 מקרי אלימות שביצעה ב-12 פעוטות שונים: "הופקדה לשמור על שלומם ופעלה באכזריות"
אייל חן |
הפגנה נגד התעללות בפעוטות. ארכיון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מקרי ההתעללות של פעוטות בידי סייעות וגננות, הפכו להיות מכת מדינה של ממש, שלי שיינקר, צעירה בת 22, סייעת בגן ילדים בנתניה, הואשמה בריבוי מעשי התעללות ותקיפה כלפי הפעוטות בגן. התביעה מבקשת להאריך את מעצרה עד תום ההליכים.

שיינקר עבדה כסייעת בכיתת הפעוטות של גן הילדים "הגן השקוף" בנתניה, שבה פעוטות מגיל שבעה חודשים ועד גיל שנה וחצי. בעקבות חשדות שהתעוררו, נבדק תיעוד מצלמות האבטחה בגן, בהן נראים כ-60 אירועי אלימות שביצעה שיינקר ב-12 פעוטות שונים.

אכזריות וביזוי

מצילומי האבטחה עולה כי במקרים רבים דחפה את הפעוטות, הכתה אותם, סטרה להם, משכה בשערם במקרים רבים והתעלמה מבכיים של הפעוטות. במקרים אחרים בעטה בהם ברגליה, צבטה אותם ותפסה בחוזקה בפניהם. במקרים רבים אחרים נהגה למשוך או להרים את הפעוטות מידם או זרועם האחת ולהשליך אותם בחוזקה, גם בעת שישנו. בשני מקרים הנאשמת ריססה חומר ניקוי לעבר הפעוטות ובמקרה אחד גררה כיסא ודחפה עימו בחוזקה פעוט שזחל על הרצפה.

בגין המתואר, נאשמת שיינקר בריבוי עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפת חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש, התעללות בקטין חסר ישע על ידי אחראי. בתשעה מתוך שנים עשר האישומים מיוחסת לשיינקר גם עבירה של התעללות שהתבטאה בכך שביצעה את מעשי התקיפה המתוארים בכל אישום, בשיטתיות, מתוך עמדת כוח כנגד פעוטות רכים, חסרי אונים שאינם יכולה להגן על עצמם או לבטא במילים את שנעשה בהם, בשעה שהיא זו שהופקדה לשמור על שלומם ומתוך אכזריות, ביזוי או השפלה, כאשר קיים במעשים פוטנציאל לגרימת סבל או נזק וכאשר המעשים נעשו מתוך הטלת מרות, ענישה או הפחדה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות