בגלל ויכוח – דקר את אביו בחנות סלולר

במקרה שהתרחש לפני כשבועיים בבת ים, דקר טבבה דריסה, 20 מראשל"צ, את אביו בצוואר ובפלג גופו העליון. האב במצב קשה ומאושפז בבית החולים
גילי סיוון-כהן |
הסכין של המחבלת

ויכוחים בין הורים לילדיהם בחנויות, זה דבר שכיח למדי, אבל במקרה של תושב בת ים , זה הלך צעד אחד קדימה, כאשר הוגש כתב אישום נגד בן שדקר את אביו בחנות רמי לוי בבת ים לפני כשבועיים, זאת על רקע ויכוח בין השניים בחנות הסלולר.

על פי כתב האישום, שהוגש הנאשם טבבה דריבסה, 20 מראשון לציון, על רקע ויכוח סתמי שהתפתח בינו לבין אביו בחנות רמי לוי בבת ים בצהרי היום, שלף סכין שהחזיק בכיס מכנסיו בעלת להב של כ- 15 ס"מ, ודקר את אביו שתי דקירות בצווארו וגם דקירות נוספות בפלג גופו העליון.

האב הובהל לבית החולים ועודנו מאושפז. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם דקר את אביו באמצע חנות הומת אדם, בצהריי היום, באמצעות סכין שנשא על גופו שלא כדין, באופן המבטא התנכרות קשה וחמורה מצדו לערך קדושת חיי האדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות