חשד: שדד קשישות במרכז ת"א

על בסיס תיעוד משני אירועי שוד, הודיעה המשטרה על כוונתה להעמיד לדין את החשוד, בן 45 מת"א, שריסס אותן בגז פלפל לפני שגנב מהן את התיקים שלהן
רונן לוי |
"לא רוצה שיקבל עונש חזק". אילוסטרציה shutterstock
תקיפת קשישים. למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה

תיעוד: הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש כתב אישום כנגד שודד קשישות, שעצרו שוטרי תחנת לב ת"א. השוטרים הצליחו לבסס חשד לשני אירועים נוספים בהם שדד נשים באמצעות גז פלפל ופרץ לעסק ממנו גנב אלפי שקלים.

ביום שבת לפני כשבוע, בשעות הצהריים התקבל במשטרה דיווח על שוד קשישה בת 78 ברחוב דיזינגוף בת"א, זמן קצר אחר כך התקבל דיווח על שוד קשישה נוספת בת 75 ברחוב ויזל בת"א בנסיבות דומות. על פי החשד עקב החשוד אחרי קשישה שצעדה ברחוב דיזינגוף, תקף אותה וחטף את תיקה, וכשניסתה להגן על התיק נאבק בה הפיל אותה לרצפה, ונמלט עם התיק. לאחר מס' דקות, שדד קשישה ברחוב ויזל בת"א וכשהקשישה זעקה לעזרה, עוברי אורח נענו לקריאה והחשוד נמלט.

חוקרי תחנת לב ת"א הגיעו מיד למקום ולאחר פעולות חקירה ראשוניות, עוד באותו היום זיהו איתרו ועצרו את החשוד שנמלט. במהלך החקירה מיצו השוטרים ממצאים מהזירות, גבו עדויות ואספו ראיות דיגיטאליות לחיזוק החשדות כמפורט וכן הצליחו למצוא ראיות לפיהן החשוד קשור למספר אירועי עבירות רכוש נוספים שנחקרו על ידי חוקרי תחנת תא"ד, בהם על פי החשד שוד של שתי נשים נוספות, שביצע יום קודם (19.7.24) לאחר שריסס את הקורבנות בגז פלפל ושדד את תיקיהן בהם היו מזומן וכרטיסי אשראי.

גם שודד וגם פורץ

עוד הצליחו החוקרים לבסס חשד על פיו בחודש פברואר בשעות אחר הצהריים פרץ החשוד לעסק ברחוב אלנבי, בו הועסק בעבר והכיר את המקומות בהם נהגו לאחסן את התקבולים במזומן. החשוד כיסה את פניו, שבר את דלת הכניסה, פרץ למקום, פתח את הקופה וגנב את כל המזומן שהיה בה, ומזומן נוסף בסך של 7,600 שקלים.

מעצרו של החשוד, תושב ת"א בן 45, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א ומשהבשילה החקירה בעניין ארבעת האירועים, הגישה היום הפרקליטות הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים של החשוד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות