בן 29 מרמאללה נאשם ברצח בנסיבות מחמירות

לביהמ"ש הוגש כתב אישום נגד זיאד גזאווי בן 29 תושב רמאללה, בגין רצח בנסיבות מחמירות של ליובוב מלניק ז"ל, במהלך ניסיון הימלטות מהשוטרים
רונן לוי |
מחסום משטרתי, ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

לבית המשפט המחוזי מרכז לוד הוגש כתב אישום נגד שב״ח זיאד גזאווי בן 29 תושב רמאללה, בגין רצח בנסיבות מחמירות של ליובוב מלניק ז"ל, בן 69 במותו במחלף שפירים, במהלך ניסיון הימלטות מהשוטרים.

על פי כתב האישום, בליל 8/7/24 גנב הנאשם רכב ברחובות ונסע לראשון לציון. בעקבות דיווח שהתקבל למשטרת ישראל על אודות גניבת הרכב, שוטרות אשר הבחינו בנאשם סימנו לו לעצור. הנאשם החל להימלט וניידת נוספת דלקה אחריו. במהלך הימלטותו, חצה הנאשם צומת ברמזור אדום והמשייך לכיוון צומת מחלף שפירים תוך שהגביר את מהירות הנהיגה.

רצח באדישות

הנאשם נכנס לצומת מחלף שפירים באור אדום, במהירות 146 קמ"ש והתנגש בעוצמה ברכב בו נסעה ליובוב ז״ל לצד בתה אשר נהגה ברכב. בעקבות ההתנגשות, נדחף רכבן והתהפך, וכתוצאה מכך נגרם מותה של האם, ובתה נחבלה קשה.

כתב האישום מייחס לנאשם מלבד עבירת רצח (באדישות) בנסיבות מחמירות, גם עבירות של כניסה לישראל בניגוד לחוק, גניבת רכב, נהיגה ללא רישיון ועבירות נוספות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם ולפסול את רישיון הנהיגה שלו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי "התנהלותו של הנאשם מלמדת על זלזול בחוק וברשויות האכיפה, תוך שסיכן באופן מובהק חיי אדם, כאשר בחר להמשיך בנסיעה פרועה, במחיר של פגיעה בחיי אדם".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות