אישום: הטריד מינית את השרה מאי גולן

על פי כתב האישום, תומר גיא, תושב חולון בן 27, נהג לשלוח לשרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה, מסרים פוגעניים ומטרידים ברשת החברתית פייסבוק
רונן לוי |
השרה מאי גולן. צילום: פלאש 90

תומר גיא, תושב חולון בן 27, מואשם בהטרדה מינית חמורה כלפי השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה, מאי גולן. על פי כתב האישום, גיא שלח לה מסרים פוגעניים ומטרידים ברשת החברתית פייסבוק במהלך חודש יולי 2023.

המתלוננת, מאי גולן, היא חברת כנסת מכהנת ושרה בממשלת ישראל, האחראית על השוויון החברתי וקידום מעמד האישה. גיא, שהחזיק וניהל חשבון פייסבוק תחת השם Tomer Guy, פנה לגולן באמצעות חשבון זה ושלח לה מסרים בעלי אופי פוגעני ומטריד. על פי כתב האישום, ב-5 ביולי 2023 בשעה 21:49, שלח גיא למאי גולן הודעה בפייסבוק, בה כתב בין היתר: "מאי גולן, זונה קטנה ומושתנת… רוצים לשבור לי את העצמות? מוזמנים, יהיה כיף לכולנו…".

"שרמוטה של ערבים"

ב-6 ביולי 2023 בשעה 09:25 שלח הודעה נוספת: "יא מוצצת זין, יא שרמוטה קטנה של ערבים…". ב-9 ביולי 2023 בשעה 01:04 כתב לה: "זונה קטנה, אנחנו מוכנים, bring it". ההטרדות נמשכו גם ב-11 ביולי 2023 בשעה 00:54, אז כתב לה: "זונה מטומטמת… מלחמת אחים, הגיע הזמן להשתיק אתכם אחת ולתמיד…".

באותו יום בשעה 19:46, שלח הודעה נוספת בה כתב: "כוס אמ אמא שלך יא בת אלף זונה… המלחמה רק התחילה…".

בכתב האישום נטען כי במעשיו אלו, גיא הטריד את המתלוננת באופן המשפיל והמגנה כלפי מינה ומיניותה. וכתב האישום מייחס לגיא עבירה של הטרדה מינית בנסיבות מחמירות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות