כלאו אדם בגלל חוב: "זו רק ההתחלה"

3 צעירים, כבני 30, נאשמים בביהמ"ש המחוזי בת"א כי סחטו, איימו וכלאו אדם בגלל חוב: "הכנו גרזנים כדי להוריד לך את האצבעות"
נעמה כהן |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש כתב אישום נגד שלושה נאשמים המואשמים כל אחד לפי חלקו בביצוע עבירות של סחיטה באיומים בצוותא, כליאת שווא בצוותא ועבירות נוספות.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ת"א, הנאשמים איתי חכם (32) מרמת גן, שלומי עמאר (28) מפתח תקווה וקלו מסלה (30) מירושלים, קשרו קשר לסחוט את המתלונן על רקע הלוואה שלווה. במסגרת הקשר, סחטו ממנו הנאשמים באיומים, בצוותא חדא, סכומי כסף גבוהים, תוך שימוש במוניטין העברייני של חכם.

מוניטין עברייני

בעקבות האיומים, המתלונן העביר לנאשמים סכומי כסף שונים, ובסך הכל למעלה מ-200 אלף שקלים. בהמשך, הפסיק המתלונן להעביר כספים, אז כלאו אותו הנאשמים בבית ברמת גן, וסחטו אותו באיומים ובכוח, כשהם אוחזים בגרזנים ובסכינים, על מנת להפחידו ולהניעו לשלם את החוב הכספי.

במהלך המפגש, סטר אחד הנאשמים בחוזקה על פניו של המתלונן, וחכם שב ואיים עליו, ובין היתר: 'זו רק ההתחלה של מה שהולך לקרות. אתה יודע מה זה לא לענות לאיתי חכם בטלפון?…הבאתי לפה כמה אביזרים מיוחדים כדי לטפל בך… הכנתי גרזינים להוריד לך את האצבעות…ואני עוד לא החלטתי איזה חלק מהגוף שלך לקחת', או מילים בעלות משמעות דומה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות