סוהר נאשם באונס ובכליאת שווא של אשתו

ע"פ האישום, בת הזוג של איש שירות בתי הסוהר, בן 41 מהצפון, ביקשה לעזוב אותו ועל רקע זאת הוא חנק אותה ואיים לרצוח אותה: "אם לא תהיי שלי לא תהיי של אף אחד"
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד סוהר שב"ס, בן 41, מאזור הצפון בגין אינוס, כליאת שווא, איומים, סחיטה באיומים, הסגת גבול, הטרדה באמצעות הטלפון ותקיפת בת זוג. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. על פי כתב האישום, בת הזוג של איש שירות בתי הסוהר ביקשה לעזוב אותו ועל רקע זאת הוא חנק אותה, פגע בה, אנס אותה ואיים לרצוח אותה: "אם לא תהיי שלי לא תהיי של אף אחד"

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלוננת ניהלו מערכת יחסים זוגית שהגיעה לסופה בספטמבר 2021. על פי המתואר בכתב האישום, בעת ששהו הנאשם והמתלוננת בבית המתלוננת, נתגלעה בניהם מריבה סביב מערכת היחסים שלהם במהלכה עלתה אפשרות לפרידה. במהלך המריבה הנאשם שבר חפצים, לאחר מכן דחף הנאשם את המתלוננת לחדר השינה, ריתק אותה וחנק אותה.

"לא תהיי של אף אחד"

בהמשך לכך, כך לפי כתב האישום, איים הנאשם על בת הזוג ואמר לה: "אם לא תהיי שלי לא תהיי של אף אחד". אז, כך נטען עוד, הנאשם בעל אותה בניגוד לרצונה. לאחר מכן לקח הנאשם סכין מטבח והחל לחתוך את עצמו בידיו תוך שהוא אומר למתלוננת שהוא יפגע בעצמו כי היא לא אוהבת אותו. הנאשם הזהיר את המתלוננת שלא תתלונן במשטרה ואיים שיהרוג אותה ואת עצמו.

עוד תואר בכתב האישום, כי בחודש ספטמבר, נכנס הנאשם לבית המתלוננת בניגוד לרצונה של המתלוננת, שלף את האקדח האישי שלו, דרך אותו, כיוון אותו לעבר המתלוננת ואמר לה שהיא "לא תהיה של אף אחד". מיד לאחר מכן כיוון הנאשם את האקדח לסנטרו והכניס את הקנה לתוך פיו.

"הנאשם", נכתב עוד לבית המשפט, "לקח את ידה של המתלוננת וניסה להניחה על האקדח, תוך שהוא אומר למתלוננת שהוא ידאג שיאשימו אותה במותו ושהוא רוצה לפגוע בעצמו כי היא לא רוצה להיות איתו. לאחר מכן הוא התנצל על המעשה ועזב. לאחר שנפרדו התקשר הנאשם למתלוננת מאות פעמים עד ליום מעצרו".

________________________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות